در ۷ اسفندماه اظهارات علی مطهری درباره احضار روح آیت‌الله هاشمی و واکنش فرمانده کل سپاه به این سخنان پربازدید بود.

در سرویس سیاسی مردم می خواستند بدانند چرا سعید قاسمی بعد زندانی شدن فائزه هاشمی، ریشش را نتراشید؟ از این موضوع سیاسی نه چندان جدی که بگذریم واکنش تند مشاور فرمانده کل سپاه به سخنان مطهری درباره احضار روح آیت‌الله هاشمی بسیار مورد اقبال مخاطبان بود. پس از آن هم هشدارهای انتخاباتی روحانی به صداوسیما و نهادهای دولتی به شدت پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی اعلام شد دلایل توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید چه بوده است. پس از آن هم مخاطبان می خواستند بدانند چرا «اسنپ» و «تپسی» را نمی‌توان متوقف کرد؟ معمای بازار مسکن ۹۶ هم یکی از پربازدیدترین های امروز اقتصادی بود.

در سرویس فرهنگ و هنر استفاده از ادبیات تند افخمی علیه فرخ‌نژاد، پرستویی و جیرانی در برنامه «هفت» پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن بود که مخاطبان نظر دادند درباره حمله‌های متقابل مجری و منتقد «هفت» و برخی سینماگران چه نظری دارند. همچنین آخرین خبر از وضعیت جسمانی اکبر عبدی هم برای مخاطبان قابل توجه بود.

در سرویس بین الملل این خبر پیچید که سفیر امارات مجبور به برداشتن حجاب خود شد. همچنین واکنش ظریف به اقدام آمریکا دربارۀ سپاه پاسداران توجه مخاطبان را به خود جلب کرد تا با شهادت رئیس اطلاعات ارتش سوریه  پربازدیدترین مطالب باشد.

برای مخاطبان سرویس آی. تی هم تمام اتفاقاتی را که قرار است در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ رخ دهد جالب بود.

همچنین متلک‌های انتخاباتی یک روزنامه به محسن رضایی، چمران و احمدی‌نژاد! در سرویس طنز و کاریکاتور پربازدیدترین مطلب بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =