جهان اقتصاد نوشت:بازارهای ارز بین‌الملل از روز دوشنبه تا جمعه هر هفته ۲۴ ساعت شروع بکار‌‌ می‌کنند از این‌رو هر یکشنبه تحلیل هفتگی با همکاری روزنامه جهان اقتصاد و سایت بورس سبز، در این صفحه ارائه‌‌ می‌گردد، این تحلیل جنبه اطلاع رسانی و آموزش دارد.

نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا، سال ۲۰۱۷ چالش بزرگی بین سیاست‌های مالی جنت یلن (رئیس بانک مرکزی آمریکا) و ترامپ (رئیس جمهور) در جریان است. یلن محافظه کار درصدد افزایش آرام و منطقی نرخ بهره است و ترامپ با ایده افزایش هزینه‌های دولت درصدد بهبود وضعیت اقتصاد است. به‌ظاهر سیاست‌های مالی این دو در تناقض است اما چنین نیست. چون هر دو نفر بدنبال ایجاد تورم ۲ % در آمریکا هستند. ولی هر کس با شیوه خودش! در این میان در نهایت ساختار فکری یلن و هم‌کارانش بیش‌تر مورد تایید بازار سرمایه قرار دارد. امیدواریم که سیاست‌گذران آمریکایی در نهایت به تورم مطلوب برسند در غیر این‌صورت جمهوری‌خواهان در هر دوره با افزایش هزینه‌های نظامی و تحمیل جنگ در یک نقطه از جهان، اقتصاد خود را رونق داده‌اند . درمیان مدت دلار در حیطه جهانی روند خنثی دارد.

یورو ، مارین لوپن یکه‌تاز انتخابات فرانسه هفته ناخوشایندی را سپری کرد. پلیس فرانسه دو نفر از هم‌قطاران حزبی‌اش را به اتهام فساد مالی بازداشت کرد او در ابتدای راه با شوک عجیبی همراه شد اما از این زن فرانسوی جنجالی‌‌ می‌توان انتظار داشت که در هفته پیشِ‌رو ریزش آرا خود را جبران کند. انتظار‌‌ می‌رود که یورو در هفته پیشِ‌رو در کنار اخبار اقتصادی، دستخوش شایعات و حواشی سیاسی نیز گردد.

**تحلیل فاندامنتال هفته پیش رو ...

تولید ناخالص داخلی آمریکا، در مقاله هفته گذشته تولید ناخالص داخلی آمریکا GDP را ۲٫۱ % پیش‌‌بینی کردیم. این هفته این خبر اقتصادی ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه اعلام‌‌ می‌شود اکثر تحلیل‌گران بین‌المللی نیز انتظار دارند که عدد ۲٫۱ % اعلام شود. در صورت اعلام شدن این عدد رشد دلار در بازار جهانی را شاهد خواهیم بود.

خبر خوش،  به زودی و برای اولین بار در ایران در همین روزنامه روند روزانه ارزهای بین‌المللی بصورت جدول ارائه‌‌ می‌شود تا در سادگی، مطلب نهایی مفید ارائه شود. این جدول در کسب سود روزانه برای معامله‌گران بازارهای ارزی بسیار مفید خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفته پیش رو ...

جدول زیر بر مبنای تحلیل تکنیکال هفتگی طراحی شده است . تعیین روند Trend صرفا جنبه اطلاع‌رسانی و آموزش دارد از این رو روند صعودی UP ، نزولی DOWN ، خنثی NEUTRAL در این جدول به نوعی ابزار کمکی برای بهبود معاملات شما ارائه شده است.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =