مدیر فروشگاهای چرمینه ، شروع فعالیت خود را در استان البرز از 12 سال پیش به صورت تخصصصی آغاز کرده است و این احساس نیاز را در این استان نقطه عطفی برای کارهای تخصصی تر در حوزه فعالیت خود می داند .

مسعود بحری در توصیف شرایط حاکم بر صنعت کیف و کفش چرمینه اظهار کرد : از سال 77 شروع به فعالیت در صنعت چرم در رشته کیف و کفش، تولید و فروش چرم به صورت تخصصی آغاز کرده ایم و 12 سال است که در کرج فعالیت دارد. . این احساس نیاز در استان البرز ، یک نقطه عطفی شد تا بتوانیم برند چرمینه را در استان البرز به صورت تخصصی در تمام حوزه ها پایه ریزی کنیم .
وی در ادامه گفت : فروشگاه چرمینه در تهران شعبات متعددی دارد و در کرج با 3 شعبه در حال فعالیت است.
مسعود بحری در بیان معضلاتی که خود با آنها روبه روست و بعضاً سیر پیشرفت کسب کار را در کرج تا حدودی دچار مشکل کرده است، بیان داشت : یکی از بزرگترین معضلات ما پروژه ساخت پلی است که در میدان سپاه در حال اجرا می باشد .از زمان اجرای آن متاسفانه ما با چالشهای متعددی در خصوص نبود امکانات مناسسب از جمله پارکینگهای اختصاص برای شهروندان خود روبرو می باشیم . علی رغم سرمایه گزاری در این صنعت و صاحب سبک ، شهرداری هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به این پروژه به کسبه منطقه نگفته که این موضوع بسیار مهم در فروش و کسب و کار حوزه کاری ما و دیگر دوستان در این منطقه تاثیر منفی داشته است.
مدیر فروشگاه چرمینه در ادامه عنوان کرد :کیفیت محصولات ما با بازار روز جهانی برابری می کند و چه بسا در تولید نیز خیلی بهتر و با رکورد بالاتری در حوزه رقابتی با دیگر کشورها قرار داریم. در این حوزه عقیدمان بر این است که فروشگاههایی با جنسهای متفاوت و مناسب با سلایق شهروندان و دارای تنوع و با کیفیت بالا خیلی اثر گذار تر و بهتر از تعدد فروشگاهها با نبودن جنس مرغوب و با کیفیت می باشد .
مسعود بحری در پایان تاکید کرد : در این چندین سال از فعالیت چرمینه ما خوشحال هستیم که مشتریان وفادار به فروشگاه چرمینه را در تمام فصول سال داریم و برای این مشتریان عزیز خدمات ویژه و ارزنده ای را در نظر گرفته ایم مانند کارت تخفیف که در بیشتر مناسبتها و در روز تولدشان ارائه خواهیم کرد . تمام محصولات چرمینه دارای ضمانت از 6 ماه تا یکسال می باشد و اگر مشتریان عزیزمان با مشکلی از جانب محصول خریداری شده روبه رو شوند ما در اولین فرصت اقدام به تعویض آن خواهیم کرد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =