نمایشگاه نوروزی «بهار مهربانی» در نمایندگی بنیادکودک آمل از تاریخ 16 تا 20 اسفند به همت همیاران و نیکوکاران این شهر، برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین،این نمایشگاه با هدف توانمندی خانواده‌ها و جلب مشارکت، با غرفه‌هایی از کارهای دستی بانوان نیکوکار شامل صنایع دستی، موادغذایی همچون شیرینی، ترشی‌جات، مربا، گل و گیاه و... برگزار می‌شود.
همچنین در غرفه «درخت آرزوها»ی این نمایشگاه، با نیک‌اندیشی مهرمندان نیکوکار، نسبت به برآورده ساختن آرزوهای دانش‌آموزانی که در انتظار گرفتن «عیدی» به مناسبت سال نو هستند، اقدام می‌شود.
گفتنی است؛ این نمایشگاه با تعداد 15 غرفه و در هفته احسان و نیکوکاری، پذیرای نیکوکاران آملی باشد.

بنیادکودک موسسه خیریه‌ بین‌المللی مردم‌نهادی است که با اهدافی انسان¬‌دوستانه از 23 سال پیش با کسب مجوز رسمی از وزارت‌کشور و تکیه بر حفظ کرامتِ انسانی، در حمایت از تحصیلِ دانش¬آموزان با استعدادِ نیازمند فعالیت می‌کند. این موسسه در حال حاضر، 9 هزار دانش‌آموز با استعدادِ نیازمند را در سراسر ایران با 28 نمایندگی داخلی در سراسر کشور و 8 شعبه برون‌مرزی در سطح بین‌الملل، حمایت می‌کند. این مؤسسه در سال 86 از هیات دولت مجوزی دریافت کرده که براساس آن کمک به بنیادکودک جزء هزینه‌های پذیرفته شده مالیاتی محسوب می‌شود. همچنین بنیاد کودک از سال 2005 تاکنون هر ساله مقام مشورتی ویژه ECOSOC از سازمان‌ملل‌متحد را دریافت کرده است و توانسته گواهی‌نامه‌ استاندارد جهانی "SGS" را به‌دست آورده و همه ساله با کسب امتیاز بالا آن را تمدید کند. بنیادکودک همواره به این می‌اندیشد که «هیچ دانش‌آموز با استعدادی نباید به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز بماند». 

نمایندگی بنیادکودک آمل، از بهمن 86 در این شهر شروع به فعالیت کرده است و با همراهی همیاران می‌کوشد که از تحصیل دانش‌آموزان بورسیه این شهر، حمایت کند.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =