خانواده شهدای رسانه در استان البرز تجلیل می‌شوند

رئیس بسیج رسانه البرز گفت: سومین همایش سالانه سازمان بسیج رسانه استان البرز، با محوریت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه، در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل ازپایگاه خبری تسنیم ابراهیم نوروزی فر در کرج اظهار داشت: سومین همایش سالانه سازمان بسیج رسانه استان البرز، با محوریت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه، روز دوشنبه 23 اسفندماه ساعت 10 صبح در سالن «میلاد» شهرداری کرج برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با حضور اصحاب رسانه، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد موحد مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز و مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: این برنامه با هدف ترویج روحیه جهادی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای رسانه و تجلیل از خانواده های شهدای رسانه، معرفی فعالیت‌ها و گزارش عملکرد، تلاش برای گسترش فعالیت‌های موفق، تقویت انگیزه، تجلیل از فعالان رسانه، ترویج فرهنگ پاسخگویی مسئولین برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تلاش رسانه‌های انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد: از ضروری‌ترین مسائل در حوزه رسانه دارا بودن روحیه مطالبه‌گری است که رسانه‌ها باید مروّج ارزش‌های دینی و اسلامی باشند و در جهت تقویت و تحکیم ارزش‌های الهی گام بردارند.
نوروزی‌فر تصریح کرد: رسانه‌ها بر‌اساس مسئولیت بزرگی که در قبال اجتماع دارند به جامعه کمک می کنند تا افراد با آگاهی و اطلاعات بیشتری حرکت کنند و این امر سبب سنگین‌شدن مسئولیت رسانه‌ها می شود. رسانه‌ها باید مروّج ارزش‌های دینی و اسلامی باشند و در جهت تقویت و تحکیم ارزش‌های الهی گام بردارند.
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه در تلاش هستیم در حوزه‌های مختلف از جمله شبکه‌های مجازی، خبرنویسی و خبرنگاری، هوش مصنوعی این دوره‌ها را به صورت تکمیلی برگزار کنیم، عنوان کرد: در حال حاضر 370 نفر از اصحاب رسانه البرز عضو بسیج رسانه استان هستند و با محوریت فعالیت در عرصه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و معضلات اجتماعی در عرصه فرهنگ فعالیت می‌کنند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =