رهبر انقلاب فرمودند: بیکاری جوانان تحصیل کرده یک حفره است که باید آن را رفع کرد. ما از وضع مردم در بخش های مختلف کشور مطلع می‌شویم که از لحاظ معیشت دچار مشکل هستند؛ دشمن بر روی همین ها تمرکز و تبلیغات می کند.

به گزارش خبرآنلاین، رهبر معظم انقلاب در ادامه بیانات‌شان در حرم رضوی در نخستین روز سال جدید، فرمودند:  خدماتی که نظام اسلامی و جمهوری اسلامی به ایران و ملت ایران کرده، خدماتی برجسته و فوق‌العاده است؛ مقایسه با دوران طاغوت نشاند می دهد که چه خدمات بزرگ و ارزشمندی را نظامی اسلامی انجام داده است.

ایشان فرمودند: بله، ضعف‌هایی وجود دارد که این مربوط به مدیریتهای ماست، نه حرکت عمومی نظام اسلامی.

بخش دیگری از اظهارات معظم له را به نقل از تلگرام سایت رهبری در ادامه بخوانید؛

*ما هر جا یک مدیریت انقلابی فعال و پرتحرک داشتیم، کار پیش رفته است و هرجا مدیریت های ضعیف، بی حال، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک داشتیم کارها متوقف مانده یا به انحراف رفته است.

*باید مدیران مان پرانگیز تر و کارآمدتر باشند. من قاطع عرض میکنم اگر مدیریت در بخش های مختلف کشور متدین، انقلابی و کارآمد باشد همه مشکلات کشور حل خواهد شد و ما مشکل غیرقابل حلی در کشور نداریم. 

*آنچه امروز برای ما مشهود است خلاءهای اقتصادی است که خلاءهای بزرگی است.

*بیکاری جوانان تحصیل کرده یک حفره است که باید آن را رفع کرد. ما از وضع مردم در بخش های مختلف کشور مطلع می‌شویم که از لحاظ معیشت دچار مشکل هستند؛ دشمن بر روی همین ها تمرکز و تبلیغات می کند.

*صاحب‌نظران مسئله اقتصادی مشکل عمده را در رکود و بیکاری می‌بینند، حق هم با آنهاست. توصیه بنده، مطالبه بنده، تکیه بر تولید داخلی است. اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق دهیم، اشتغال به وجود می‌آید و یکی از مصیبت‌های امروز کشور که بیکاری جوانان است، بر طرف شده و یا کاهش خواهد یافت. 

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648122

برچسب‌ها