ایسنا نوشت: معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر از برخورد زنجیره‌ای ۲۴ خودرو در جاده کرج-قزوین خبر داد و گفت: در این تصادف ۷۵ نفر حادثه دیدند.

شاهین فتحی از وقوع یک حادثه جاده‌ای در استان البزر خبر داد و گفت: برخورد زنجیره ای ٢٤ دستگاه خودرو در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در محدوده البرز-ساوجبلاغ-گلسار (ماموت) و در محور کرج - قزوین لاین جنوبی ایستگاه مترو شهر جدید هشتگرد اتفاق افتاد.

وی افزود: ٧٥ نفر در این تصادف حادثه دیدند و ١٢ نفر مصدوم شدند که از این تعداد چهار نفر توسط هلال احمر منتقل شدند.

معاونت عملیات امداد و نجات هلال احمر همچنین از برخورد زنجیره‌ای ٩ دستگاه خودروی دیگر در محدوده البرز-ساوجبلاغ-گلسار (ماموت) در محور کرج - قزوین لاین جنوبی پارک سوار خبر داد و گفت: این حادثه نیز در ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه امروز رخ داد و در پی آن ٢٧ نفر حادثه دیدند و ۱۱ نفر مصدوم شدند.

234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    18 1
    تو این بارون و مه مگه مجبورید بزنید به جاده ؟
  • بی نام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    3 1
    از راهنمایی و رانندگی به خاطر زحماتی که می کشد تشکر می کنم. ولی اقدامات این عزیزان کافی بنظر نمی رسد. آیا واقعا توان سروسامان دادن به این رانندگی وحشتناک را ندارید؟ چند پیشنهاد: در قالب فیلم مستند نحوه رانندگی در کشورهای پیشرفته تر را در تی وی نشان دهید. جریمه ها را بیشتر کنید. برای مدتی ما موران زیادی را بکار برید برای جریمه رانندگانی که بین لاینها نمی رانند، لایی می کشند و فاصله را با خودرو جلویی رعایت نمی کنند و ..... البته شما خود کارشناس هستید و اینها را می دانید. لازم است عمل کنید. جان بی گناهان در خطر است.