مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری باند ۱۴ نفره کلاهبرداری تلفنی که در شهرستان قدس فعالیت می‌کردند و با ارتباط تلفنی از زندان از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

سرهنگ شاهپور فلاحی بعدازظهر امروز گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قدس قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس فتا با بررسی اسناد و مدارک موجود متوجه شدند پول پس از برداشت از حساب بلافاصله به چندین حساب دیگر منتقل و همدستان متهم، اقدام به خرید از دستگاه های خودپرداز و فروشگاه های اینترنتی می کردند.

فلاحی افزود: این در حالی است که متهمان از کارت های بانکی سایر افراد استفاده می کردند و عملا هیچگونه ردی از خود بر جای نمی گذاشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: با اقدامات و بررسی های پلیسی پس تحقیق و احضار مرتبطان با این پرونده، عوامل اصلی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی این افراد که از محبوسان زندان رجایی شهر کرج بودند فعالیت‌های آنها مورد تحقیق قرار گرفته و در پی آن سایر مرتبطان و همدستان متهمان، در خارج زندان دستگیر شدند.

رئیس پلیس شهرستان قدس اظهار کرد: در مجموع تعداد ۱۴ متهم که از ساکنان شهرستان های ملارد و اسلامشهر بوده و در قالب یک باند بزرگ، کلاهبرداری تلفنی فعال می کردند با اقدامات پلیسی دستگیر شدند.

فلاحی افزود: پس از دستگیری‌ متهمان از آنان بیش از ۵۰ عدد کارت عابر بانک متعلق به افراد غیر و بیش از ۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه سیم کارت کشف شد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    7 3
    زندان ها هاله برای همین مجرمین و جانیان از آن ترسی ندارند