تقدیر شهردار رشت از مدیران شهری در راستای تلاش در جهت برندسازی شهر

شهردار رشت در آخرین جلسه شورای اداری شهرداری رشت از مهندس پورناصرانی و پنج مدیر دیگر، در راستای تلاش در جهت برند سازی شهر تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه یک رشت، دکتر سید محمدعلی ثابت ‌قدم در آخرین جلسه شورای اداری شهرداری رشت، اظهار داشت : از همه همکارانم در شهرداری تشکر می‌کنم که با تامل و صبر و حوصله، مسیر توسعه را با یکدیگر طی کردیم و خوشحالم از اینکه در پایان سال ۹۵ در مرتبه‌ای از طرح مدیریت و توسعه شهری هستیم که هدف اصلی حضور ما در شهرداری فارغ از مسائل اداری بود.

شهردار رشت ، دغدغه‌ها و شاخص‌های توسعه را فرآیند اصلی شهرداری در سال ۹۵ خواند و گفت:  آمار نشان می‌دهد که این فرآیندتوانسته شهروندان را حساس کند اما باید حساس‌تر از این باشد تا نسبت به آن اعتماد محلی خودشان یک تعلق معنادار و پاسخگو داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما در بحث نگهداشت شهر مشکل کیفیت و مشکل نگاه داریم. ما باید ارتقای کیفیت دهیم و نگاه ظریف ، کیفی و ریزبین در ساختار خودمان را معنادار کنیم. کسی که اقتصاد را بلد باشد، بیش از آنکه برای از دست دادن پول ناراحت شود با از دست دادن زمان ناراحت می‌شود.

او افزود: ما در سال ۹۶ به سمت کیفی‌سازی خواهیم رفت. در سال گذشته ساختار شهرداری منضبط شد، سیستم برنامه‌دار شد، افق تعریف کرد، در افق چشم‌انداز، برنامه میان‌مدت و کوتاه مدت در نظر گرفت . در حال حاضر که  هرگونه طرح ، برنامه و پروژه‌ای مشخص است و آگاهیم به این مسئله که مسیر ما چیست و می‌دانیم الان باید چه کار انجام دهیم و سال ۹۸ باید چه کار کنیم. بنابراین اگر بخواهیم کیفی‌سازی کنیم باید استاندارد را بشناسیم . بنابراین دانستن استانداردها یک اصل است . هر معیار کیفی هم باید کمی‌ِ قابل سنجش باشد . هر چیزی باید ما به‌ازای ارتقای فکری در آن تعریف شود.  

در پایان این مراسم شهردار رشت از مهندس پورناصرانی شهردار منطقه یک و پنج مدیر دیگر از مدیران ارشد شهرداری همچون فرامرز جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی، شریفی شهردار منطقه سه، متین عاشوری مدیر دفتر سرمایه گذاری ، صدیقه ستاره شناس مدیر اداری و مریم تجددی مدیر اداره در آمد های عمومی  به پاس زحمات یک ساله و وفاداری سازمانی ، ارتقای کیفی اعتماد محلی و تلاش در جهت برند سازی تقدیر به عمل آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =