در ۸ فروردین، پربازدیدترین اخبار به سفر تاریخی حسن روحانی به مسکو و نزدیکی بیشتر ایران و روسیه اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی همچنان پربازدیدترین خبر به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شایعات درباره استخری که در آن جان سپرد اختصاص دارد. همچنین فتوای رهبر انقلاب درباره حکم شرط‌بندی در مسابقه هم بسیار پربازدید بود. یک یار دیرین دولت گذشته هم اعلام کرد: رفتار سبُک احمدی‌نژاد برای نظام خطرناک‌نیست!

در سرویس اقتصادی برای مخاطبان خبر صعود قیمت دلار و سکه از همه مهمتر بود. پس از آن، مردم می خواستند بدانند از بخش خصوصی چه کسی همراه رییس جمهور به مسکو رفت؟ همچنین سردرآوردن از مظنه آپارتمان در میدان منیریه برای مردم مهم بود.

در سرویس فرهنگ و هنر اعلام شد فیلمی که نام کارگردانش حذف شده است، ٨٠٠ میلیون تومان فروخت. همچنین گفتگویی با محمدعلی کشاورز از رَد پیشنهاد کیمیایی تا تردید بازی در «هزاردستان» پربازدید بود.  در این سرویس گفتگو با تهیه‌کننده سریالی که صداوسیما به آنان اعتماد نکرد هم زیاد کلیک خورد.

یک هنرمند اعلام کرد ترنس‌ها آسیب نیستند و پربازدیدترین خبر سرویس جامعه شد. خبری درباره ممنوعیت پرواز ۵ دختر ساپورت پوش توسط یک هواپیمایی آمریکایی هم بازدید زیادی داشت و گزارشی دربره طبیعت‌گردی در راه طبس هم مورد اقبال مخاطبان بود.

در سرویس بین الملل اعلام شد آدمخواران داعش در ویدئویی به زبان فارسی ایران را تهدید کردند! ظاهرا این توهم زدگان بیش از گذشته ناخوش احوال شده اند. همچنین اعلام شد فقط ما نبودیم که مورد تهدید کشور میکروسکوپی آفریقایی قرار گرفته ایم چون اقدام جیبوتی، آمریکا را نگران کرد! گزارشی از  سفر تاریخ‌ساز روحانی به روسیه هم در این سرویس بسیار پربازدید بود.

در سرویس گوشی بازها، خبر نصب آی او اس ۱۰.۳ جدید روی آیفون و آی پد همه جا را ترکاند!

در سرویس طنز هم از برنامه ویژه الله کرم برای نابودی تهران! پرده برداری شد. خدا به خیر کند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =