تسنیم نوشت: حقوق بازنشتگان فولاد از پیش از عید نوروز تا کنون پرداخت نشده است و علاوه بر این مشکل معوقات و بیمه نیز وجود دارد.

 با وجود قول‌های بسیاری که برای برطرف شدن مشکل کارگران بازنشسته فولاد و ذوب‌آهن داده شده است این کارگران همچنان برای دریافت حقوق خود با مشکل روبه‌رو هستند.

در ادامه تجمعات بازنشستگان فولاد و ذوب آهن در ماه‌های اخیر این بار این کارگران اعتراض خود را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان بردند.

این کارگران صبح امروز در مقابل ساختمان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت خود و پرداخت مطالباتشان شدند.

یکی از این کارگران اظهار داشت: ابتدا امور بازنشستگان فولاد زیرنظر وزارت معادن و فلزات بود، سپس زیر نظر وزارت صنعت و معدن قرار گرفت و بعد از آن زیر نظر وزارت تعاون قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از این دستگاه‌ها به مشکلات ما رسیدگی نکردند، گفت: ما اکنون زیر نظر وزارت تعاون قرار داریم اما آنها نیز به مشکلات ما بی توجه هستند.

این بازنشسته فولاد درباره معوقات پرداخت نشده، گفت: حقوق ما را از پیش از عید نوروز تا کنون پرداخت نکرده‌اند، علاوه بر این معوقات نیز داده نشده و مشکل بیمه نیز داریم. همچنین از سال 86 تاکنون هر مبلغی که اضافه شده را پرداخت نکرده‌اند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =