۰ نفر
۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
سلام ماه علی(ع)

خواستم بگویم سلام ماه علی ، اما دیدم که سالهاست میان ما ، علی فقط یک نام است ، نامی که برای عده ای نان می آورد و برای قلیلی جام .

كدام رفتار علي به رفتار مدعيان جانشینی علي مانند است؟ بيت المال براي علي چون شعله هاي آتش جهنم سوزان بود وقتي به ناحق بر آن دست مي رفت ، آيا امروز مدعيان حكومت علي هم چنين مي كنند؟ 

بيست و اندي سال خانه نشيني علي ، تنها دست مايه آوازه خوانهاي بالاي منبر شد ، در حالي كه علي نشان داد وقتي مردم نمي خواهندت ، بايد بروي ، نبايد باشي...

علي در منظر من دمكرات ترين انسان است كه ميزان برايش راي مردم بود، وقتي حاكم باشي و راي محكوميت محكمه قضاي حكومت خود را بپذيري ، آنوقت علي مي شوي .

علي بودن به حرف ، به نام ، به ادعا نيست ، علي فقط علي است.

سلام ماه زيباي علي.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    درود بر جناب جعفری بزرگوار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی، خواهش می کنم کمی تاریخ صدر اسلام را علمی و فارغ از یکسو نگریها مطالعه بفرمایید. خانه نشینی بیست و اندی ساله حضرت مولی الموحدین علی علیه السلام، به دلیل نخواستن مردم و تمکین حضرت از رای جامعه نبود بلکه جریان زور و تزویر و نفاق حضرت را خانه نشین کرد و جهل حاکم بر اکثریت جامعه، مجالی به علیع نداد که حقانیت خود را به توده مردم بشناساند... وای بر ما که برای به اثبات رساندن درست و غلط حرفهامان چه ها که نمی کنیم...؟ لطفا برای بیان دیدگاههای سیاسی و جانبداری های خود از یک جریان، روشن ترین و بدیهی ترین حقیقت تاریخ حضرت علیع را تحریف نفرمایید. یک طلبه ناچیز تاریخ از اصفهان