اعمال تمهیدات عمرانی به منظور روان‌سازی ترافیکی در خیابان‌های پرتردد منطقه شرق تهران انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از مشکلات همیشگی مردم در تهران، ترافیک کلافه کننده خیابان هاست. در شرق تهران، برخی اقدامات باعث شده تا موانع و گره های ترافیکی، در خیابان هایی که دارای حجم بالای ترافیک هستند، روان سازی شود.
حامد میرزابیکی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 8 شهرداری تهران با اعلام مطلب گفت: نقاط پر ترافیک موجود در خیابان های مسیل باختر - گلستان ، مسیل باختر رضایی ، دردشت -رسالت ، شاهد - پروین ، تقاطع آیت - حاج صادقی ، دماوند - مهرنامی ،جنوب میدان تسلیحات ، بزرگراه امام علی (ع) - جانبازان و خیابان مدنی مقابل بازار روز، شناسایی و با احداث دور برگردان روان سازی شد .
او با اشاره به افزایش بار ترافیکی قابل توجه در ساعات پیک عبور و مرور وسایل نقلیه که سایر محور ها و تقاطع های هم جوار را نیز تحت تاثیر قرار می داد، گفت: اصلاح هندسی خیابان 15 و تغییر جهت معابر وحیدیه - بخت آزاد و خیابان واشقانی ، از دیگر اقداماتی بود که جهت روان سازی ترافیک در منطقه 8 اجرایی شد.
میرزابیکی درادامه گفت: با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر در خیابان های مذکور شاهد روان شدن بار ترافیکی و تردد آسان تر وسایل نقلیه هستیم.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    1 0
    اره جونه خودشون. ...مسیل باختر رو از وقتی دوربرگردون زدن ترافیکش چهار برابر شده
  • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    1 0
    این دوربرگردانها بزرگراه باقری را کرده پارکینگ اتومبیلها وگلافگی مردم باید از زیرگذر استفاده شود
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    1 0
    مدارس تعطیل شده که خیابان یه ذره خلوته .آخه دور برگردان ساختن هم شد کار..وقتی همه دنیا با پل راهها را از هم جدا میکنند تا ترافیک ایجاد نشود در ایران به جای ساخت پل که هزینه داره مردم را وادار میکنند یک کیلومتر بروند جلوتر و بعد دوباره همین مسیر را برگردند تا این آقایان پولها را به جای ساخت پل هر جا دوس دارند هزینه کنند در اتوبان باقری در شرق تهران چهار دور برگردان است و در روز یکصد وبیست هزار خودرو مجبورند به طور متوسط برای هر دور برگردان در رفت وبر گشت دو کیلومتر اضافی طی کنند که اگر فقط هزینه بنزین و مسافت این کار شهرداری را حساب کنیم فقط در این چهار دوربرگردان روزانه بیش از بیست و جهار هزار لیتر بنزین اضافی دود میشود وبه ریه های مردم بدبخت میرود .....