خلیل صالحی دبیر این ستاد با تاکید بر مطلب فوق افزود: مقام معظم رهبری فرمانده ای حکیم و باقی مانده ای از عاشورای 61 هجری است. معظم له بر قلوب میلیون ها انسان فداکار و آزاده در ایران و سراسر جهان حکومت میکند. این فرمانده مقتدر اینک بر برج و باروی ایمان و علیه زشتی ها و پلشتی ها فرمان میدهد و " آتش به اختیار " ، اعلان رمز عملیات های بزرگ فرهنگی در مقابله با تهاجم ناجوانمردانه دشمنان است.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران، صالحی  افزود: مطمئناً یکی از مصادیق اجرای فرامین واجب الاطاعه مقام معظم رهبری در فرمان موسوم به آتش به اختیار، همگانی شدن اجرای فریضه پربرکت و مقدس امر به معروف و نهی از منکر است و اینکه آمر به معروف و ناهی از منکر با توکل بر خدا و با احساس وظیفه، توصیه به خیر و نیکی و نهی از ارتکاب زشتی و پلشتی را همچون یک هدیه ارزشمند به همنوعان خود ارائه نماید.

صالحی، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را موجب آبادانی شهر و دیار و اصلاح امور جامعه دانست و افزود : فرمان به خیر و نیکی از ناحیه رحمان و دعوت به منکرات و زشتی ها از ناحیه شیطان است. بنابراین آمران به معروف و ناهیان از منکر به نیابت از ذات مقدس پروردگار عالم و برای اجرای مهمترین فرمان آن حضرت به اجرای ماموریت می پردازند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران عنوان کرد: اینک ما خود را یکی از مخاطبان مقام معظم رهبری می دانیم و برای اجرای فرامین حضرت آقا با تمام وجود آماده ایم. ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از قرارگاه های مهم فرهنگی و ایمانی آماده پذیرش مجاهدان ولایت مدار و مسئولیت پذیر است.
صالحی افزود: مهمترین ماموریت طلایه داران و آمران به معروف، جلوگیری از تحقق منکرات وارداتی و فرنگی است. امروزه دشمنان زیرک و کارآزموده در پشت فعالیت های ضد فرهنگی و ضد اسلامی ایستاده اند. آنها با چندین واسطه القائات شرک آلود و کفرآموز را در جامعه اسلامی رواج میدهند و طوفانی از انحرافات را در فضای مجازی و ماهواره ای منعکس میکنند و روح و جان جوانان ما را هدف حملات ناجوانمردانه خویش قرار میدهند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با دعوت از تمامی دلسوزان، نخبگان و داوطلبان مردمی عضو ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان گفت: افسران جوان جنگ نرم برای انجام این رزمایش، وظیفه و محدوده ای برای خود تعریف کنند و سهم و نقش خود را در این عرصه مشخص نمایند و برنامه های قابل اجرا را طرح ریزی و به ستادهای امر به معروف ارائه نمایند.
گفتنی است مسئولیت ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها به عهده ائمه محترم جمعه و دبیری این ستادها به عهده فرماندهان محترم سپاه شهرستان ها می باشد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =