۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰

سفرستان بهترین فرصت برای مسافر شدن است. خرید بلیط هواپیما از دیرباز دغدغه هر مسافری است که سودای سفر در سر و چمدانی در دست دارد و کیمیای بلیط ارزان را برای پرواز به مقاصد دور و نزدیک جست‎وجو می‎کند. سفرستان فرصتی است تا مشتاقان جاذبه‎های گردشگری در هر نقطه بر روی این کره خاکی، آنلاین بلیط هواپیما بخرند و به سمت مقصد رؤیایی خود پرواز کنند.

مسافران سفرستان، پیش‎تر این امکان را داشتند تا بر روی رایانه شخصی یا تلفن همراهشان، شیک، راحت و ارزان بلیط هواپیما بخرند و برای دیدار از دیدنی‎های شرقی و غربی، پرنده آسمان‎ شوند. سفرستان برای خبردوستان خبر آنلاین، فرش قرمزی خاص نیز پهن کرده است تا هر بار هوس سفر داشتند، سرگردان سایت و وبلاگ‌های دنیای بی سر و ته مجازی نشوند و در چشم به هم زدنی از طریق قسمت ویژه خرید بلیط هواپیما در خبر آنلاین، برای مقصدی که عاشق دیدارش هستند، بلیط بخرند.

خبرآنلاینی‌های موبایل به دست نیز نگران نباشند که این فرش قرمز برای این دسته از مخاطبان نیز بر روی گوشی همراهشان پهن است و هر کدامشان که رؤیای مسافر شدن داشته باشند، می‎توانند از همان صفحه اصلی سایت خبرآنلاین بر روی گوشی خود، به راحتی آب خوردن برای دیاری دیدنی و رفتنی، آنلاین بلیط هواپیما بخرند.

این نکته را هم نگفته نگذاریم که فرقی نمی‎کند هواخواه بلیط‌های چارتر باشید یا اینکه سیستمی بهتر بپرید یا اینکه هوس ایرانگردی داشته باشید یا رخت جهانگردی بر تن کرده باشید، در هر صورت اگر مسافری هستید که بلند آسمان را جایگاه خود می‎دانید، پیش از پریدن حتما از دروازه خبر آنلاین در باغ مصفای سفرستان چرخی بزنید که فرصت تنگ است و سفر رفتنی!

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677760