آزاد شدن 300 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل

تسنیم نوشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده با جمع‌آوری کمک‌های مردمی امسال 300 زندانی جرائم مالی و غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده با جمع‌آوری کمک‌های مردمی امسال 300 زندانی جرائم مالی و غیرعمد از زندان‌های استان اردبیل آزاد می‌شوند که زمینه آزادی این افراد در روزهای آینده فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه زندانیان جرائم مالی و غیرعمد مجرم محسوب نمی‌شوند، تصریح کرد: این زندانیان با جرائم خرد بوده‌اند که بر اثر مشکلات مالی و اقتصادی و حوادث زندانی‌ شده‌اند و علت به زندان افتادن این افراد ارتکاب جرم نبوده که با آزادسازی آنها زمینه رفع مشکلات خانواده‌های آنها نیز فراهم می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به شناسایی 630 نفر زندانی جرائم مالی و غیرعمد در زندان‌های استان بیان کرد: در سال گذشته مبلغ 10 میلیارد ریال در استان اردبیل برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد جمع‌آوری شد و امسال نیز با برگزاری جشن‌های گلریزان تلاش کردیم تا کمک‌های مردمی در این زمینه را جمع‌آوری کرده و زمینه آزادی زندانیان را فراهم آوریم.

قاصدی با قدردانی از کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد گفت: مردم خیر و نیکوکار اردبیل همواره در کارهای خیر پیشگام هستند و امسال نیز در جریان برگزاری جشن‌های گلریزان که در سطح استان برگزار شد با کمک‌های مالی خود زمینه آزادی تعدادی از زندانیان را فراهم آورده‌اند که امیدواریم این مساعدت‌ها و کمک‌ها تداوم یابد.

وی افزود: ستاد دیه استان در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم مالی اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی داشته و تلاش می‌کند با شناسایی افرادی که به دلیل محکومیت‌های مالی در زندان به سر می‌برند و مستحق دریافت کمک هستند زمینه آزادی آنها را فراهم کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =