ایلنا نوشت: علیرضا محجوب در واکنش به توهین عده‌ای علیه رییس‌جمهور در کانال تلگرامی خود با اشاره به اظهارات حجت‌الاسلام پناهیان، فرمایشات رهبر انقلاب و حدیثی از امام علی(ع) نوشت:از این توالی حرمت شکنی در اجتماعات ملی و خدشه دار نمودن انسجام و وحدت جامعه چه کسانی سود می‌برند؟!

اصل حرف و پرسش ما اینست: علمای اخلاق! این‌ها جنایت نیست؟این‌ها خیانت نیست؟ این‌ها گناه نیست؟! مولا علی (ع): برترین ادب این است که انسان در حد و مرز خود به ایستد و از اندازه خویش تجاوز نکند.(غررالحکم صفحه ۲۴۷ حدیث ۵۰۷۸)

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری(اسفند۸۹): من بخصوص از جوان‌ها می‌خواهم که نگذارند این فضای غیبت و تهمت و فحاشی و هتاکی و شکستن حرمت‌ها ادامه پیدا کند. وقتی که ادامه پیدا کرد، طبعاً همان طور سرایت هم می‌کند - مثل بیماری مسری - ناگهان می‌بینید مثلاً در نمازهای جمعه که محل خشوع و ذکر و توجه است، یک چنین چیزهایی گاهی احیاناً دیده می‌شود، که غلط اندر غلط است.»

نماینده مردم تهران با هشتک انتهایی "فرهنگ سیاسی" دقیقا این فرضیه را تایید می‌کند که حرمت‌شکنان در عمل به توصیه‌ها و راهبردهای بزرگان و واعظان خویش نیز پایشان می‌لنگد.

شهید بهشتی را پیش از ترور فیزیکی، ترور شخصیت کردند

همچنین محمود صادقی با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در توییتر خود نوشت: امشب سالگرد شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن است. بهشتی را پیش از ترور فیزیکی ترور شخصیت کردند. یکی از اتهامات او پیگیری خط سازش با آمریکا بود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    59 6
    واقعا اینا دیکتاتور هستند جلو کوچکترین انتقاد هم نمی توانند مقاومت کنند دوره ی دیکتاتورهاست
    • بی نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
      8 53
      دیکتاتوری در واکنش به یه شعر کاملا مشخصه
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
    8 1
    این شبها شاهد سریالی از شبکه سه به نام نفسیم نبرد دو تفکر تفکری که از روحانیش گرفته تا حمیدش به گفتمان و اعتدال گرایش داشت و گفتمان روزبهی که عاشق اسلحه و استفاده از بمب است هر چه پیرامونمان را میگردم طرفداران اندیشه حمید را در امثال ظریف میبینم انقلاب ما با گفتمانش برد چه شده بد دهنی و ناسزا شده انقلابی گری؟ انقلابیون اگر حمیدها بودند که لبخند بر لب داشتند و سعی در کمک به دوست از راه به در رفته شان دارند آنهم نه با زور با کلام مهربان اما روزبه تند خو و عصبی که تفنگ را همه چیز میداند و تندخویند تمامشان. به کجا می رویم سریالهایتان را ببینید ما عاشق حمیدیم نه تندخوهای بد دهن که خود را انقلابی میدانند.