42 دستگاه دوربین نظارت تصویری در کرج فعال است/تدوین سند توسعه آتی سیستم های هوشمند حمل و نقل

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از فعالیت 42 دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح مناطق 12گانه این کلانشهر خبر داد و گفت: سند توسعه آتی سیستم های هوشمند حمل و نقل در ایران کوچک تدوین شده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احسان علوانی اظهار داشت: در راستای افزایش تعداد دوربین ها در معابر اصلی شهر؛ خیابان های دوم، چهارم، ششم و سیزدهم گوهردشت مجهز به دوربین های نظارت تصویری شدند.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج افزود: در مجموع در سطح کرج و مناطق 12 گانه این کلانشهر، 42 دستگاه دوربین نظارت تصویری در راستای رصد و کنترل جریان ترافیکی معابر و 64 دستگاه دوربین پلاک خوان مربوط به کنترل محدوده طرح ترافیک نصب شده است.
نصب تابلوهای پیام رسان متغیر در کرج
علوانی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: همچنین با همت این مرکز، در خیابان شهید بهشتی روبروی تالار شهیدان نژاد فلاح و بلوار شهید چمران حد فاصل پل شهید سلطانی و میدان امام حسین (ع)، تابلوهای پیام رسان متغیر نصب شده است.
وی اعلام کرد: بیش از 70 درصد از اعتبارات سال 95 این مرکز جذب و به پروژه های جاری اختصاص یافت.
تدوین سند توسعه آتی سیستم های هوشمند حمل و نقل در کرج
این مسئول در ادامه به تنظیم موافقت نامه های مربوط به پروژه های سال 96 اشاره کرد و یادآور شد: تنظیم موافقت نامه های پروژه توسعه، تکمیل، نگهداری و بهره برداری از طرح کنترل مکانیزه محدوده طرح زوج و فرد، پروژه تعمیر و نگهداری و توسعه سیستم نظارت تصویری و سایر زیر سیستم های ITS، پروژه خرید و نصب و راه اندازی سیستم ثبت تخلف سرعت به همراه سایر متعلقات، پروژه مشاور و تدوین سند توسعه آتی سیستم های هوشمند حمل و نقل و طراحی سایر سیستم های ITS، اصلاح سیستم بایگانی و تکمیل مستندات قرار داد های مربوط به پروژه های انجام شده و در دست اقدام مرکز کنترل ترافیک از جمله این موارد است.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در پایان از برگزاری جلسات متعدد و بررسی قرارداد مربوط به خرید تجهیزات و اجرای کنترل محدوده طرح زوج و فرد توسط شرکت های بخش خصوصی خبر داد و افزود: مکاتبه، پیگیری و برگزاری جلسات در خصوص احداث ساختمان جدید مرکز کنترل ترافیک، اجرای فیبر نوری و نصب دوربین ها، رسیدگی به درخواست های قضایی و ارسال مکاتبات و مستندات بر اساس ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی به حوزه های مربوطه از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز طی ماه های اخیر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =