۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
شروع تلخ برای یک تلخی بی‌پایان

اکبر نعمت‌الهی، مدیر طرح موزه‎های صنعت نفت در کانال تلگرامی خود نوشت: شروع کار از وقتی بود که ناگهان به حضرات گفتند که در انتخابات همه سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی‌شان رای نیاورده است. فرصت‌های‌شان سوخته است و بازی سر هر ماه بیا یارانه بگیرشان هم جواب نداده و بگم‌بگم‌های‌شان هم به دیوار خورده است. دیگر نه امداد غیبی را دارند نه با تک‌ماده می‌توانند قبول شوند و به قول قیصر دکتر دکتر، حاجی حاجی که می‌گفتند همین بود؟

به كسي نگوييد. اما حضرات كه ديگر در ييلاقات تهران مانند جناب روباه جاي سالم باقي نگذاشته اند سر پل دزدبگيري مچ گرفته اند كه چه و چه. غافل از اين كه برادر اگر سند رشوه اي را هم رو مي كني اول بايد مشخص شود كه آن رشوه فرضي ـ به اين شرط كه بپذيريم درست بوده ـ چه تاثيري در امضاي قرارداد داشته و فرد رشوه گير چه نقشي در تثبيت قرارداد داشته است. 

دولت آمريكا در چارچوب چه قضيه اي انتقال پول به حساب فلان كس را رشوه خواري تلقي كرده و فرد خاطي كه بوده و چه كرده كه از نظر تحريم كنندگان ايران رشوه تلقي شده است. حضراتي كه در فهرست هاي تحريمي آمريكا به دليل پرداخت رشوه و پولشويي و اتهامهاي ديگر محكوم و تحريم شده اند چه كساني بوده اند. گناهانشان چه بوده و چه بر سرشان آمده است.اين كه روزنامه اي از بيت المال را به روز سياه بنشانيم و جايي هم محكوم نشويم، البته جرم و فساد نيست!

لابد حضرات ظاهرا شاقول فساد و سلامت را به انگشت مياني دست چپ بسته اند و مدام اين شاقول را روي همه كارهاي مخالفان خود مي بندند تا به نتيجه برسند. وگرنه مفهوم مخالف عملكرد آنها را در نظر بگيريد:در حالي كه مجلس با پس گرفتن طرح سه فوريت خواباندن قرارداد توتال تلويحا بر آن مهر صحه مي گذارد، قرارداد همچنان وسط معركه گيري شامورتي بازي آقايان است لابد ـ با عرض پوزش از مجلسيان محترم ـ مجلس نمي فهمد و ما مي فهميم.

در حالي كه مقامات نظام در مقابل قرارداد توتال با سكوت رفتار مي كنند و چيزي در تاييد خواباندن آن نمي گويند، حضرات همچنان از فساد گسترده در اين قرارداد مي گوين پوزش بنده را بپذيريد لابد مقامات نظام هم نمي فهمند. ما مي فهميم.

شاعر گفته است: من اگر خوبم اگر بد تو برو خود را باش هركسي آن درود عاقبت كار كه كشت

حضرتي در شركت مترو مشغول كار بود. گفتند مي خواهم خط يك مترو را به خارجي ها مناقصه بدهيم. فرمود چه مناقصه من كه هستم! وقتي از پايين و بالا اين خط را به هم رساندند ديدند اي آقا كار به هم نمي رسيد به اصطلاح احمدي نژادي سمبلش كردند كه حالا بيا يك دوربرگردن به گلويش بزنيم و هنوز هم كه هنوز است مسافران مترو در چند ايستگاه در خط يك مترو چنان در دست انداز مي افتند كه همگان ديده اند.

آقا را به امور نفتي گماردند چنان بلايي سر فاز 12پارس جنوبي آورد كه تا سال ها رفع گير آن طول كشيد. حالا مي گويند گفته توتال بزودي سر ايران كلاه مي گذارد. در جاي ديگر هم گفته كه توتال پنجمين شركت فاسد جهان است و الخ...!آقا از نظر فني كه گلي به سر كسي نزد، در امر پيشگويي وارد شده و...از اين برنامه تا ته قضيه را بخوانيد.  خجالت آور است. براي چندرغاز جيفه دنيا حاضرند همه دنيا را رشوه خوار كنند، همه دنيا را دزد كنند تا بگويند ما هستيم. همه چيز بايد مال ما باشد! اين روند كجا متوقف مي شود، خدا داند! 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =