فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت شهید حججی انتقاداتی را متوجه نمایندگان دانست که در رسانه ها کمتر بازتاب پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سرلشکر محمد علی جعفری در مراسم گرامیداشت شهادت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم شرکت  و سخنرانی را به این منظور ایراد کرد که بخشی از صحبت‌های او در رسانه‌ها بازتاب داده نشد. {مشروح سخنان فرمانده کل سپاه را (اینجا) بخوانید} 

سرلشکر جعفری در بخشی از سخنرانی‌اش با انتقاد از سلفی نمایندگان، شهادت حججی را اتفاقی دانست که به داد عزت ملی رسیده است او گفت: شهادت شهید محسن حججی درست در همان روزهایی اتفاق افتاد که کشور ما متاسفانه شاهد یک تضعیف روحیه و یک حرکت سخیف و بسیار زشتی بود که توسط بعضی از نمایندگان انجام گرفت؛ در همان مقطع خون این شهید به داد عزت ملی ما رسید و آن حرکت سخیفانه را خنثی کرد.

او ادامه داد: ما اگر به دنبال عزت هستیم عزت را در قدرت الهی و در مردم خودمان و همچنین در اعتماد به مردم مومن و انقلابی و در شهدا و ایثارگرانی که نقش تعیین کننده در کشور دارند باید جستجو کرد.

سردار جعفری همچنین گفت:مقام معظم رهبری در دیداری که اخیرا با خانواده معظم شهدا داشتند فرمودند ممکن است برخی به دنبال آن باشند تا نگاه به خانواده شهدا یک نگاه معمولی باشد اما ما وظیفه داریم خانواده معظم شهدا را عزیز نگاه داریم و عزت انها را حفظ کنیم و از انها ایثار و شهادت و فداکاری را یاد بگیریم.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696926

برچسب‌ها