جدول برنامه‌های جشنواره موسیقی ویژه ۱۵ تا ۲۷ ساله‌ها، منتشر شد

جدول برنامه‌های یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان که در سه بخش؛ موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی و در قالب سه گروه سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال) از ۸ تا ۲۷ شهریور در تهران برگزار خواهد شد، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدول برنامه‌های یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، به تفکیک بخش‌های مختلف سازی و آوازی، از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

این جشنواره کار خود را از هشتم شهریور در تالار رودکی با بخش تکنوازی تار آغاز می‌کند و به دنبال آن نوازندگان و خوانندگان در بخش‌های مختلف تا ۲۶ شهریور در حضور هیئت داوران به اجرا می‌پردازند.

در این دوره از جشنواره ۵۰۰ نوازنده و خواننده به شرح جدول زیر، در قالب سه گروه سنی، در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی روی صحنه خواهند رفت.

با اتمام اجراها، یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ۲۷ شهریور با اعلام برگزیدگان، در قالب مراسم اختتامیه در تالار وحدت به کار خود پایان می‌دهد.

یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران و در قالب سه گروه سنی «الف» (۱۵ تا ۱۸ سال)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال) از ۸ تا ۲۷ شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

 

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =