نماد معاملاتی شرکت آلومینیوم ایران که از ۲۹ مهر ماه سال ۹۴ متوقف شده بود، طی روز های اخیر با رشد قیمتی۱۷۲ درصدی بازگشایی شد.

به گزارش خبرآنلاين، دکتر بهمن اخوان در این خصوص اظهار داشت : امروز به لطف خدا و تلاش خانواده بزرگ ایرالکو این شرکت روز های خوبی را پشت سر میگذارد و هر چه به جلو میرویم امید و نشاط در دل کارگران پر رنگ تر میشود.
وی افزود : با تلاش بسیار و کار و خِرد جمعی نماد ایرالکو با افزایش سه برابری قیمت در بورس پس از 22 ماه باز شد و به تابلوی معاملات بورس بازگشت و به موجب آن سرمایه سهامداران "فایرا" که مدت زیادی در این نماد بلوکه شده بود، آزاد شد.
این اتفاق برگ زرین دیگری بود که بر صفحات پر افتخار شرکت ایرالکو اضافه شد و امروز رویایی را که به سر داشتیم را توانستیم به ثمر بنشانیم ؛ این توفیق بزرگ را بدون شک مرهون خاک متبرک آلومینیوم به خون شهدای گرانقدرمان و همدلی و غیرت و یکپارچگی خانواده بزرگ آلومینیوم میدانیم.
دکتر اخوان اظهار داشت : ایرالکو در سال ۹۶ هفت رویداد بزرگ و فراموش نشدنی افزایش سرمایه شرکت بیش از 755 درصد و ماحصل آن خروج از ماده 141 قانون تجارت ، افتتاح و راه اندازی کارگاه ریخت جدید 50 هزار تنی تولید بیلت طول بلند ، افتتاح و راه اندازی خط 4 تولید کارگاه احیاء و افزایش تولید سالیانه 25 هزار تن آلومینیوم ، تحقق بیش از 70 میلیارد ریال سود خالص در عملکرد دوره 3 ماهه اول سال 1396، تلاش جهت ساماندهی و بهبود وضعیت دارایی‌های شرکت، تامین مواد اولیه از فروشندگان اصلی و حذف دلالان و توقف فروش محصولات به صورت تهاتر را توانست تجربه کند .
وی در پایان خاطرنشان کرد : به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای در سالی که بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده میتوان با وحدت و یکدلی به فصل تازه ای از موفقیت دست یافت که ما امروز آن را تجربه کردیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =