میزان نوشت: سخنگوی ارتش با بیان اینکه ساخت روزانه یکصد کانکس در پادگان ابوذر آغاز شده است، گفت: انشاالله از امروز دوشنبه این کانکس‌ها با نظر مسئولان شهری می‌توانند در اختیار مردم قرار بگیرند.

امیر شاهین تقی‌خانی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان در سرپل ذهاب فعال است و روزانه قریب به ۳۰۰ مراجعه کننده دارد، اظهار کرد: بیماران این بیمارستان‌ها هم ویزیت می‌شوند و هم کسانیکه نیازمند کار‌های ارتوپدی و یا عمل جراحی هستند مورد مداوا قرار می‎‌گیرند. همچنان نصب کانکس‌های اهدایی ارگان‌ها و سازمان‌ها توسط ارتش ادامه دارد، از جمله این‌ها، نصب کانکس‌های اهدایی وزارت دفاع بود که توسط مهندسی نیروی زمینی ارتش در روستا‌ها انجام شد.

سخنگوی ارتش در ادامه با بیان اینکه ساخت روزانه یکصد کانکس در پادگان ابوذر آغاز شده است، افزود: انشاالله از امروز (دوشنبه ۲۰ آذر) این کانکس‌ها با نظر مسئولان شهری می‌توانند در اختیار مردم قرار بگیرند. زیرسازی نصب این کانکس‌ها توسط مهندسی نیروی زمینی در سرپل ذهاب انجام شده است نانوایی صلواتی ارتش در نزدیک مسکن مهر سرپل‌ذهاب به طور شبانه روز مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

وی همچنین با بیان اینکه در هفته گذشته نیز عزیزانمان در مجموعه ارتش از کمک رسانی به مردم غافل نشدند و ده‌ها تُن انواع کنسرو، برنج، سیب‌زمینی، قند و چای در مناطق زلزله زده توزیع کردند، خاطرنشان کرد: همچنین در هفته گذشته صد‌ها تخته پتو، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ وسایل خوراک‌پزی، پلاستیک و چادر‌های گروهی و بالغ بر یک تریلی انواع نوشیدنی، در اختیار مردم شریف‌مان در مناطق زلزله زده قرار گرفته است.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =