کارلوس کی‌روش ظاهرا تصمیم خود را در مورد لیست 35 نفره تیم ملی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایران باید در یکی دو روز آینده لیست 35 نفره خود را برای جام جهانی روسیه به فیفا ارسال کند. آخرین گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که این لیست احتمالا به شرح زیر است. با این حال باید منتظر ماند تا رسما فدراسیون اسامی را اعلام کند. 

نفرات احتمالی لیست تیم ملی؛
دروازه بان ها: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس امیر عابدزاده از ماریتیمو پرتغال، محمد رشید مظاهری از ذوب‌آهن، حامد لک از فولاد خوزستان، علیرضا حقیقی از اسکیلستونا سوئد
مدافعان: میلاد محمدی از آخمت گروزنی، مرتضی پور علی گنجی از السد قطر، رامین رضائیان از اوستنده بلژیک، روزبه چشمی از استقلال تهران، سعید آقایی از سپاهان، سید جلال حسینی از پرسپولیس، وریا غفوری از استقلال تهران، پژمان منتظری از استقلال، محمد انصاری از پرسپولیس.
هافبک ها: احمد عبدالله‌زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، علی کریمی از سپاهان، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی از پانیونیوس، امید ابراهیمی از استقلال، سعید عزت‌اللهی از آمکار پرم، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد، کمال کامیابی نیا از پرسپولیس، علی قلی زاده از سایپا، امید نورافکن از استقلال.
مهاجمان: علیرضا جهانبخش از آلکمار، کریم انصاری فرد از المپیاکو، کاوه رضایی از شارلوا، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، رضا قوچان نژاد از هیرنوین، سردار آزمون از روبین کازان و وحید امیری از پرسپولیس، علی علیپور از پرسپولیس، ساسان انصاری از سپاهان.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    10 13
    طبق همین لیست نود و پنج درصد ترکیب اصلی تیم ما در جام جهانی از بازیکنان شاغل در خارج از ایرانه،حالا یکی به من بگه این کی روش چرا اینقدر لیگ رو تعطیل میکنه و اردو میخواد بذاره و از دوماه جلوتر میخواد بره روسیه و بقیه کارا.