میزان نوشت: جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به سخنان گستاخانه شب گذشته رئیس جمهور آمریکا، گفت: مطمئنا این‌گونه نخواهد بود که «یک نفر در آن سوی دنیا که دوست دارد او را دیوانه بخوانند» و البته به نظر ما هم غیر از این نیست، بیاید و برای سپاه ما تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد رسمی و با سابقه‌ای 40 ساله در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: سوابق سپاه کاملا روشن است و نکته پنهانی در آن وجود ندارد. فرماندهی سپاه با مقام معظم رهبری است و ما تنها تابع تصمیمات ایشان هستیم. ضمن اینکه قانون نیز چهارچوب فعالیت‌های سپاه را مشخص کرده و سپاه بر اساس همین چهارچوب‌ها اقدامات خود را دنبال می‌کند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه همچنین با بیان اینکه «حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «کمک به مظلومین جهان بر اساس سیاست‌های داخلی اتخاذ شده» دو وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه و همچنین قرار گرفتن سپاه ذیل فرمان اجرایی 13224 توسط وزارت خزانه داری آمریکا، به هیچ عنوان از کارها و فعالیت‌های سپاه کم نخواهد کرد.

وی با اشاره به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: باید با وحدت کار را به پیش ببریم تا دشمنان احساس نکنند می‌توانند بین نهادهای انقلابی شکاف ایجاد کنند و آن شکاف را مورد سوءاستفاده قرار دهند.

سپاه همچون خاری در چشم دنیای استکبار باقی می‌ماند
همچنين باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛

سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام امروز در مراسم اعزام کاروان اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان ایلام بیان کرد: موفقیت های سپاه پاسداران در دفاع از ملت های مظلوم عراق و سوریه باعث شده گروهک تروریستی و داعش نفس های آخر خود را بکشد. این موضوع باعث شده آمریکا و حامیان این کشور به ویژه عربستان سعوی نتوانند به اهداف توسعه طلبانه خود دست یابند و همین عامل باعث شده هجمه سنگینی تبلیغاتی و روانی را علیه سپاه آغاز کنند.

حسینی افزود: در کنار حمله به سپاه موضوع استقلال کردستان عراق که با هدف ایجاد اسرائیلی دیگر در منطقه صورت می گیرد نیز از توطئه های جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است ولی این خیال خام نیز تعبیر نخواهد شد. سپاه پاسداران همچون خاری در چشم دنیای استکبار باقی می ماند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716880

برچسب‌ها