استرالیایی‌ها به عنوان یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فعلی آسیا موفق به شکست سوریه شدند اما حتی هنوز هم مجوز حضور در جام جهانی را به دست نیاوره و همچنان دو دیدار با حضور در روسیه فاصله دارند.

خبرورزشی‌آنلاین نوشت: استرالیا با کلی بازیکن مطرح شاغل در اروپا باید سخت برای حضور در روسیه بجنگد و در این شرایط می‌توان مردم فوتبال‌دوست این کشور را تصور کرد که چه استرسی دارند. درست مانند استرسی که ما ایرانی‌ها نیز پیش از جام جهانی ۹۸ در پلی‌آف این رقابت‌ها داشتیم. همین طور سال ۲۰۰۲ که در نهایت موفق نشدیم راهی جام جهانی شویم. سال ۲۰۱۰ نیز چنین شرایطی داشتیم و در حالی که معجزه‌وار در خاک کره به حضور در جام‌جهانی امیدوار شده بودیم پارک جی سونگ همه چیز را برایمان تمام کرد تا در حسرت حضور در جام جهانی باقی بمانیم.
حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بر خلاف تمام این دوره‌ها در بهترین وضعیت ممکن برای شاگردان کی‌روش رقم خورد. مهم‌ترین دلیلی که باید از داشتن چنین تیمی به خود ببالیم. مدت‌ها پیش از پایان مرحله مقدماتی صعود ایران به جام جهانی قطعی شد تا بر خلاف امروز که استرس در دمشق و سیدنی حرف اول را می‌زد، در ایران همه‌چیز در آرامش است و هواداران تیم ملی آماده برگزاری دیدار دوستانه خود با تیم ملی روسیه میزبان جام‌جهانی می‌شوند. باید بابت ساختن چنین تیمی به کارلوس کی‌روش تبریک گفت.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =