11نیوز نوشت: فرهاد مجیدی بعد از دربی به عنوان مربی در تیم فوتبال استقلال مشغول به کار خواهد شد.

این روزها بحث انتخاب دستیاران در استقلال به یک معضل تبدیل شده اما تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه صورت گرفته که مشخصاً بعد از دربی اعلام خواهد شد.
طبق تصمیم گیری‌های صورت گرفته و بیژن طاهری به عنوان دستیار شفر آلمانی در استقلال انتخاب شده و به عنوان عضو کادر فنی از فردا در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.
از سوی دیگر سفر روز گذشته فرهاد مجیدی به امارات باعث شایعاتی شد که حتی عنوان شد که مجیدی دیگر امسال قید استقلال را زده و به کادر فنی این تیم جواب منفی داده است.
اما با پیگیری‌های خبرنگار یازده نیوز مشخص شد که فرهاد مجیدی آخر هفته به تهران باز می‌گردد و فقط برای دیدار با فرزندانش و همچنین یک کار شخصی راهی امارات شده است.
ظاهراً مجیدی چندان تمایلی به حضور در دربی با استقلال در کادر فنی ندارد و با توجه به شرایط نه چندان مناسب این تیم، ترجیح داده فعلا موضوع حضور در استقلال تا بعد از دربی رسانه ای نکند.
اما در صورتی که استقلال در دربی ۸۵ نتیجه بگیرد قطعاً مجیدی به استقلال باز خواهد گشت و این بار در قالب یک مربی به شفر کمک خواهد کرد. از طرف دیگر ممکن است حتی در صورت شکست احتمالی استقلال در دربی تغییرات مدیریتی نیز در این باشگاه صورت بگیرد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =