مهر نوشت: وزیر نفت گفت: پتروشیمی کردستان بزرگترین و مهمترین طرح سرمایه گذاری در این استان به شمار می رود.

بیژن زنگنه ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پتروشیمی کردستان که با حضور حسن روحانی برگزار شد، اظهار داشت: بهره برداری از پتروشیمی کردستان بزرگترین طرح سرمایه گذاری در این استان به شمار می رود.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح پلی اتیلن غرب کشور با چندین پروژه در طول مسیر در استانهای خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی احداث شده است و به همین دلیل غرب کشور ظرفیت های خوبی در این بخش در اختیار دارد.

وزیر نفت عنوان کرد: با بهره برداری از پتروشیمی کردستان منطقه غرب کشور به یکی از قطب های اصلی کشور تبدیل می شود و انتظار می رود که این اقدامات در راستای توسعه هر چه بهتر این خطه از ایران اسلامی موثر باشد.

زنگنه عنوان کرد: جناب آقای رئیس جمهور به عنوان یک کرد زبان باید از شما تقدیر کنم که نگاهی ویژه به مناطق غرب کشور دارید و انتظار می رود که دولت همچنان به این منطقه توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به نزدیکی استان های غرب کشور به مرز، یادآور شد: نزدیک بودن مرز به استانهای ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی بهترین فرصت برای صادرات محصولات پتروشیمی به شمار می رود و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =