شهر بیدار که برای دومین سال پیاپی در اهواز برگزار می شود عنوان برنامه ای است که به همت انجمن هنرهای نمایشی اهواز و با برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و هنری در شب های ماه رمضان برپا می شود.

شهر بیدار که برای دومین سال پیاپی در اهواز  برگزار می شود عنوان برنامه ای است که به  همت انجمن هنرهای نمایشی اهواز و با برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و هنری در شب های ماه رمضان برپا می شود.

استقبال مردمی و گروه های فرهنگی از این برنامه در سال گذشته، موجب گشت با همکاری تماشاخانه قاف در رمضان امسال مجددا شاهد برگزاری این برنامه ها باشیم.

به گزارش خبرآنلاین، کارگاه های گفتگو با اسم کامل "کارگاه بازآفرینی مهارت های گفتگو" نیز که یکی از برنامه های پرطرفدار سال گذشته بود، توسط سازمان مردم نهاد «خانه گفتگو» برگزار می شود و در تلاش است با استفاده از فعالیت هایی عملی و بهره بردن از مشارکت افراد حاضر در فعالیت، به ترویج و آموزش گفتگو بپردازد، امسال نیز جزوی از برنامه های شهر بیدار است.

اين نوع کارگاه‌ها را می‌توان عرصه تجربه گفتگو دانست. بدين معنا که تک تک افراد فرصت پيدا می‌کنند تا از طريق اجرای تمرين به افکار و مدل‌های ذهنی و رفتاری خود آگاهی پيدا کنند و بتوانند از اين طريق خود را بهتر بشناسند و فرآيند گفتگو را به سمتی پيش برند كه موانع، شناخته شده و تفاهم حاصل شود.

اولین کارگاه خانه گفتگو در شهر بیدار در تاریخ جمعه ۲۶ خرداد ماه برگزار شد.لازم به ذکر است سمن خانه ی گفتگو از سال ۹۲ تاکنون با تمرکز بر آموزش و بسط گفتگو به انجام فعالیت هایی از قبیل جلسات هفتگی و برگزاری کارگاه هایی با این هدف می پردازد. 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =