معاون فرماندار فومن با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: روز قدس بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان فومن، محمدجواد عامر، معاون فرماندار فومن صبح امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس بیانگر اتحاد مسلمانان علیه استکبار جهانی است. وی با بیان اینکه روز قدس و راهپیمایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: راهپیمایی روز قدس باید امسال باشکوه‌تر و گسترده‌تر نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

معاون فرماندار فومن با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه فومن با حضور خود در راهپیمایی انزجارشان را از سران استکبار به نمایش خواهند گذاشت، گفت: مردم بار دیگر با وحدت و همبستگی در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده این نظام خواهند زد.

عامر تصریح کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه شهرستان فومن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد مظلومیت مردم فلسطین را سر داده و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه سردرب همه ادارات پرده روز قدس توسط مسسئولان نصب و یا به شهرداری تحویل داده شود، افزود: تاکید بر این است که هر کدام از نهادها و ارگان‌ها با لباس مخصوص خود در راهپیمایی حضور داشته باشند. معاون فرماندار فومن از دستگاه‌های اجرایی، خدمات رسان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خواست تا برای تامین امنیت و برگزاری هرچه مناسب تر این آیین اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =