۰ نفر
۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰

در روز قدس همه آمدند تا به جهانیان نشان بدهند انقلاب زنده است و شعار و موضوع فلسطین را نه تنها فراموش نکرده ایم بلکه با قدرت بدنبال تحقق آن هستیم . اما امروز حاشیه‌هایی جزیی داشت.

در اخبار آمده که امروز در راهپیمایی روز قدس تعدادی شهروند ایرانی که ممکن است دل خوشی از دولت آقای روحانی نداشتند آمدند و شعار دادند و حرف هایی زدند که دل شما دوستان را به درد آورد؟

سئوال‌ها:

علت این اعتراض‌ها چه می‌تواند باشد؟ آیا این اعتراض نظر شخصی خودشان است؟ آیا در کشور اشخاص نمی‌توانند معترض به شخصیت‌ها باشند؟ آیا این اعتراض‌ها سازماندهی شده‌اند ؟ مگر احزاب و نهادهای سیاسی نمی‌توانند به شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی که مسئول هستند معترض باشند؟ مگر در کشورهای دیگر اشخاص و احزاب به شخصیت‌های سیاسی معترض نمی‌شوند؟

پس چه شده این‌قدر برافروخته شدیم .

اگر قرار است ما هم مثل آنطرفی ها با یک غوره سردی بشود و با یک مویز گرمی آن وقت سنگ رو سنگ بند می شود؟

اگر ما اصلاح طلب معتدل هستیم و پیرو این دیدگاه هستیم که قانون و آزادی هست و هر شخص در حدود قانون اجازه دارد حرفش را بزند پس چرا ناراحت شدیم؟ کسی که باید ناراحت بشه شخص رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور است که مصداق آیه شریفه «وَ عِبادُ الرَّحْمنِ الَّذينَ يَمْشُونَ عَلَي الْأَرْضِ هَوْناً وَ إِذا خاطَبَهُمُ الْجاهِلُونَ قالُوا سَلاماً» عمل کردند و با احترام و ملایمت گفتند سلاما.
به جای شلوغ کاری بدنبال تحقق اهداف بلند باشیم . امروز نیاز به اتحاد و انسجام و وحدت ملی برای سازندگی و توسعه یافتگی و تحقق واقعی شعار مرگ بر آمریکا یعنی کشور اول شدن در منطقه را داریم . امروز باید کمک کنیم قول های آقای دکتر روحانی اجرایی بشود .

ممکن است برای اجرا نشدن این قول ها، حرف هایی هم زده بشود که موجب دلگیری هم بشود .

ما به این حرف ها گوش نمیدهیم و به راهی که برای سعادت این ملت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و عزت و تعالی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است با تمام قدرت و اعتماد به رحمت و نصرت خداوند پشت سر رهبر معظم و رئیس جمهور محبوب ادامه میدهیم .
مطمئنا موفق هستیم چون راه انقلاب راه خداست و وعده خداوند برای تحقق رسیدن به اهداف این راه حق است .
دوستان مواظب وحدت و انسجام ملی باشیم . یا علی به سید علی .

با احترام - سید جمشید اوشال
جمعه دوم تیرماه 1396

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =