۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عضو اتحادیه مرغداران گوشتی نوشت: افزایش عرضه جوجه در بورس کالا تنها از نوسانات قیمت جلوگیری کرده، در غیر این‌صورت حداقل هزینه هایی را به قیمت تمام شده، اضافه می‌کند.

عظیم حجت عضو اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره با اینکه عرضه جوجه و مرغ در بورس کالا تأثیری بر قیمت های بازار نداشته ، اظهار داشت: افزایش عرضه جوجه در بورس کالا تنها از نوسانات قیمت جلوگیری کرده، در غیر این‌صورت حداقل هزینه هایی را به قیمت تمام شده، اضافه می‌کند.

عضو اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه دو عامل تولید و مراکز عرضه تأثیر بسزایی در کنترل قیمت دارد، عنوان کرد: واگذاری غرفه‌های میادین میوه و تره بار با نرخ کارشناسی شده به اتحادیه و زنجیره های تولید تعادل قیمت را دربر دارد، چراکه اجاره بالا مراکز عرضه، حداقل کیلویی 400 تومان نرخ را افزایش می دهد.

وی با اشاره به ضرورت کنترل هزینه تمام شده و نرخ محصول در بازار افزود: در حال حاضر نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 500 تا 5 هزار و 600 تومان است که با این وجود نرخ هر کیلو مرغ برای مصرف کننده از 8 هزار تومان نباید فراتر رود.

به گفته وی در شرایط کنونی که شاهد نوسانات نرخ نهاده ها هستیم، عرضه مرغ زنده نباید با نرخ های کمتر از 5 هزار و 500 تا 5 هزار و 600 تومان صورت گیرد.

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =