۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

مهدی مقدسی گفت:سابقه کاری محمد شریعتمداری کار را برای دفاع از برنامه های پیشنهادی وی راحت کرده است .

نماینده خنداب و اراک در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه های پیشنهادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سابقه کاری شریعتمداری در حوزه اقتصاد و صنعت قابل دفاع است، افزود: ایشان بارها لیاقت و توانایی خود را به اثبات رسانده است.

او با اشاره به اهداف پیش بینی شده رد راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: اتفاقا اقتصاد مقاومتی به عنوان یکب رنامه بالادستی در برنامه های پیشنهادی آقای شریعتمداری به خوبی دیده شده است و اعتقاد به برنامه ششم نیز در این برنامه ها پررنگ است.

وی توجه به سرمایه گذاری خارجی و تقویت تشکیلات صادرات محور، اعتقاد به اقتصاد دریا محور و توجه به اشتغال روستا و مبارزه با قاچاق را از محورهای مهم برنامه وی نام برد و گفت: توجه به موانع تولید و فضای کسب و کار و جوانگرایی و استفاده از توان زنان نیز از محورهای پیش بینی شده در این برنامه است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد: این کمیسیون از آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت می کند و برنامه های ایشان را به نفع اقتصاد کشور می داند.

وی خواستار توجه شریعتمداری به مشکلات واگن سازی پارس، پیکو ارام و صنایع مشکل دار این استان شد و تاکید کرد:ما وظیفه خود می‌دانیم مطالبات و مشکلات مردم و هر آنچه مانع توسعه و رشد در کشور است را با جدیت متذکر شویم اما در عین حال حمایت از دولت و وزرا نیز یک وظیفه است.

35223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =