دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با 27 فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخلی خودرو با اعتراف به 27 فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسنعلی فیروزخواه" گفت: در پي دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از دهقان ویلا ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 46 قرار گرفت.
وی گفت: ماموران هنگام گشت زني در مناطقی که جرم به وقوع پیوسته بود ، به مرد جوانی که در حال باز کردن در یک دستگاه خودروی پراید بود مشکوک شده و پس از تحت نظر قرار دادن متهم محرز شد که وی در حال سرقت تجهیزات لوازم داخل خودرو است .
این مقام مسئول ادامه داد : ماموران در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .
سرهنگ فیروزخواه با اشاره به اينكه متهم در بازجویی های اولیه ماموران به جرم خود مبنی بر 27 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطقی از دهقان ویلا ، بلوار حدادی و سه راه رجایی شهر اعتراف کرد اظهار داشت : سارق پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج در خاتمه عدم رعايت نکات ايمني را زمينه ساز بسیاری از جرایم از جمله سرقت داخل خودرو دانست و گفت:شهروندان می توانند در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک ، بلافاصله موضوع را طی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 به ماموران اطلاع دهند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =