۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰

گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان، هفته آینده میزبان علاقه‌مندان برای دیدن "رد پای خورشید" روی بوم‌های نقاشی هنرمند زنجانی است.

به گزارش خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان این نمایشگاه متعلق به آثار مهدی حیدریان، نقاشی است که به صورت تجربی و بدون داشتن استاد، شروع به خلق آثار هنری کرده است و اینک خود به عنوان مدرس در موسسات خصوصی تدریس می‌کند.

حیدریان در گفتگو با مسئول اطلاع‌رسانی این اداره کل با اشاره به افتتاحیه نمایشگاه "رد پای خورشید" گفت: نمایشگاه در روز شنبه چهارم شهریورماه افتتاح شده و تا روز پنج‌شنبه، نهم شهریور ادامه خواهد داشت.

وی این نمایشگاه را اولین تجربه خود عنوان کرده و ادامه داد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه به سبک رئال بوده و شامل پرتره اساتید، هنرمندان و چهره‌های مطرح ایرانی است.

این نقاش، تکنیک به کار رفته در این آثار را سیاه قلم، پاستل، رنگ روغن و کلاژ دانسته و افزود: حدود ٢٢ اثر در نمایشگاه به نمایش درآمده که در میان آنها، پرتره یک شهید نیز دیده می‌شود.

حیدریان تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه به صورت خصوصی بوده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در برگزاری آن مشارکت دارد.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ١٣ ظهر و ١٦ بعد از ظهر تا ١٩ و ٣٠ دقیقه عصر پذیرای مخاطبان بوده و بازدید برای عموم نیز آزاد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =