در ۲۹مردادماه، رای اعتماد بالای مجلس به کابینه دوم روحانی، سقف بازدیدها را شکست.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین اخبار به موضوع رای اعتماد کابینه دوازدهم  و اینکه فقط وزیر نیرو رأی نیاورد، اختصاص داشت. همچنین مقایسه آرای وزرای ۲ کابینه روحانی نشان داد رای ۶ وزیر بیش از قبل شده است. یک گزارش پربازدید مقایسه ای هم نشان داد ۲ کابینه روحانی، محبوب‎تر از ۲ کابینه احمدی‎نژاد  محسوب می شوند و رای بیشتری آوردند.

در سرویس اقتصادی خبری درباره حضور ٤٠٠ کارگر در اردوگاه اجباری چسب هل بازدید زیادی در پی داشت. همچنین مخاطبان سرویس اقتصادی دوست داشتند بدانند با ۳۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ در این سرویس مردم نظر دادند  آیا تسهیلات ۱۵میلیون تومانی خرید خودرو کافی است؟

در سرویس فرهنگی یک یادداشت پرمخاطب نوشت: آقای خیابانی! این‌که مردم به سوتی شما درباره یک شهید می‌خندند، مقصرش کیست؟ همچنین در این سرویس واکنش جمشید مشایخی به حواشی جشن منتقدان پربازدید بود. پس از آن هم نقل قول پربازدیدی از یک بازیگر زن عنوان کرد: فرصت بازیگری در سینما به امثال من نمی‌رسد!

در سرویس جامعه مردم از شنیدن گزارش پربازدیدی درباره دردسرساز شدن شعار «مهریه را کی داده کی گرفته و درخواست ۷۰۰۰ سکه مهریه، ۲۰ سال بعد از طلاق شوکه شدند. همچنین سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری پربازدید امروز خود اعلام کرد موضوعات جدیدی وارد پرونده احمدی‌نژاد شده است! در این سرویس، اعلام وضعیت مالیات بر درآمد برای رانندگان تاکسی اسنپ و تپسی هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل اعلام شد حکم بازداشت نتانیاهو صادر شده است. در نقل قول پربازدیدی هم سفیر امارات در آمریکا اعلام کرد: کل عربستان دیوانه‌ است! در این سرویس طرح انتقال پایتخت روسیه از مسکو به منطقه اورال هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس طنز هم مخاطبان از دیدن احمدی‌نژاد در لباس جدید لذت بردند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =