در روز پایانی مرداد، باز هم ماجراهای رای اعتماد به کابینه دوازدهم از جمله عدم اعتماد به بی‌طرف و گلابی خوری قاضی‌پور پربازدیدترین اخبار بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر به نقل قولی از ذوالنور اختصاص داشت که گفت: رئیس دولت اصلاحات برخی شخصیت‌ها را واسطه کرد که با رهبری ملاقات کند. در این سرویس حاشیه‌ گلابی‌خوردن قاضی‌پور در جلسه‌ رأی‌ اعتماد بازدید زیادی داشت و در همین رابطه تمجید یک جمنایی از بیطرف هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی اعلام شد نرخ سود بانکی کاهش یافت. همچنین خبری درباره فروش لیزینگی خودرو به بازنشستگان پایین‌تر از قیمت بازار هم توانست توجه ها را به خود جلب کند. در این سرویس خبری تازه از آزادراه تهران-شمال هم پربازدید شد.

در سرویس فرهنگی خبر پربازدیدی اعلام کرد فیلم تازه اصغر فرهادی در اسپانیا کلید خورد. در این سرویس پخش احساسی‌ترین سکانس «شهرزاد» با صدای خواننده مطرح هم مخاطبان زیادی را جذب کرد تا در نهایت با خبر پربازدیدی درباره پیوستن لیلا حاتمی به فیلم «خوک» مانی حقیقی، محبوبترین های این سرویس مشخص شود.

در سرویس جامعه ۱۰ شهر برتر دنیا با بالاترین استانداردهای زندگی در سال ۲۰۱۷ مشخص شد. خبر پربازدید دیگری عنوان کرد طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد و اولین مدیر زن وزارت بهداشت منصوب شد. در خبر پربازدید دیگری عنوان شد با حضور قالیباف، حافظی شورای شهر را ترک کرد و موقع ترک شورا هم گفت؛ «آن‌چه یافت می‌نشود آنم آرزوست»!

در سرویس بین الملل پیام تبریک ظریف برای سرلشگر صالحی، سرتیپ موسوی و سردار دهقان پربازدیدترین خبر روز بود. پس از آن، خبر رسید کره‌شمالی، تهدید به تلافی بیرحمانه کرده است. خبر پربازدید دیگری حکایت از آن داشت انصارالله با علی‌عبدالله‌ صالح توافق کرده است.

در سرویس طنز هم فراخوان مگس‌های سفید برای مهاجرت به تهران پربازدید بود.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =