گزارش عملکرد ۵۰ روزه شورای اسلامی شهر بیجار

با پیگیری های شورای شهر بیجار، شهرداری بام ایران بعد پانزده سال توانست به درجه هشتم ارتقا یابد وپیگیر تبدیل واحد آتش نشانی به سازمان آتش نشانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، سخنگوی شورای شهر بیجار در نشست با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از عملکرد شورای شهر پرداخت و اظهار داشت: در راستای انتصاب شهردار شهرستان که به دو صورت فراخوان و گزینه های شخصی اعضای شورا بود که در نهایت آقای بهرامی با کسب چهار رای از هفت رای به این سمت منصوب شد.

وی افزود: میزان درآمد پنجاه روزه یک میلیارد ویکصد وچهل سه میلیون بوده که هزینه های مقابل آن بالغ بر یک میلیارد وصد وچهل ویک میلیارد بوده است.

قاضی گفت: در پنجاه روز اخیر شش مورد پروانه حقوقی در واحد حقوقی شهرداری شهرستان به ثبت رسیده است.

وی به خدمات شهری شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: ترمیم پیاده رو وسرپوشیده کردن بازار قدیمی شهرستان برداشت منبع بلوار امام خمینی بعد چندسال و ساماندهی پل امیر المومنین از عمده کارها می باشد.

قاضی عنوان کرد: در این مدت ده هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر لکه گیری وبهسازی شد وشن ریزی محله باع سالاری وموزاییک فرش بلوار رحمانی از دیگر کارها است.

سخنگوی شواری شهر گفت: متاسفانه احداث بنا در سطح شهرستان بسیار کم رنگ می باشد و در طول این مدت یک پروانه ساخت و هفت مورد پایان کار صادر شده است.

وی ادامه داد: شورای شهر توانست با پیگیری های مداوم درجه شهرداری از رتبه هفتم را به هشتم برساند و پیگیری تبدیل واحد آتش نشانی به سازمان آتش نشانی از مهم ترین برنامه های شورا بوده است.

قاضی اظهار داشت: پیگیری راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو و موتورسیکلت از دیگر کارهای در دست اقدام است.

وی ادامه داد: شواری شهر تمام تلاش خود را بر فعال کردن واحد فرهنگی شهرداری بکار میگرد و برنامه ای هم برای تعدیل نیرو در این سازمان ندارد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش شورای شهر کمک به مشارکت مردمی در تمامی زمینه ها است وسعی بر تشکیل سمینار های مختلف  و حضور در جلسات فرهنگی وکارگروه های مختلف از دیگر کار های شورا می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =