صادق درودگر تائید کرد در ماجرای استقلالی نشدن علی کریمی نقش داشته اما می‌گوید این یک کمک فوتبالی به یک نابغه فوتبال بوده است.

میثم بهرامی؛حرف های جذاب کامران منزوی در برنامه 90 و مصاحبه دیدنی او با محمدحسین میثاقی بازتاب های زیادی داشت. یکی از اسم هایی که مطرح شد، صادق درودگر بود. درودگر که متهم است به پراندن کریمی از چنگ آبی ها. او در گفت و گو با خبرآنلاین چیزهایی می گوید که البته تکذیب گفته های امیر عابدینی درباره قرارداد علی کریمی هم هست!

*پس این صادق درودگر بوده که علی کریمی را از استقلال پرانده! حالا چرا تکذیبش کردی؟

من تکذیب نکردم. زنگ زدم فرجادیان که بروم روی خط 90 تا توضیح بدهم که عادل نگذاشت حرف بزنم ولی ماجرا اصلا طور دیگری نبود. من باید توضیح می دادم که به عنوان یک پرسپولیسی این کار را نکردم.

پس به چه عنوانی دقیقا این کار را کردی؟

بگذار کل ماجرا را برای‌تان توضیح بدهم. من یک فوتبالی بودم که باید مشورت درست می دادم. شهردار مشکین دشت کرج، آقای رضایی از رفقای من بود. او با من تماس گرفت و گفت صادق قرارداد داخلی الزام آور است؟ گفتم اگر پولی رد و بدل نشده باشد، نه. گفت علی کریمی رفته با استقلال داخلی بسته. به نظرت کار درستی کرده؟ گفتم این کار را بکند فوتبالش نابود می شود. گفت چرا و توضیح دادم.

و دلیلی که داشتی؟

ساده بود. آن سال ناصرخان حجازی تقریبا همه هافبک های خوب وقت ایران را در تیمش داشت. سرژیک تیموریان، علی منصوریان، داریوش یزدانی، سیروس دین محمدی و فرهاد مجیدی آنجا بازی می کردند. امکان نداشت فرصت بازی به علی برسد ولی در پرسپولیس فقط حسین عبدی بود و حامد کاویانپور . گفتم علی اینجا شانس بازی پیدا می کند. تازه سبک بازی علی به بازی علی آقای پروین هم بیشتر می خورد. آقای رضایی فردایش علی کریمی را با قرارداد داخلی 4 نسخه ای که با استقلال بسته بود به خانه من آورد. من هم به امیرخان عابدینیگفتم. او مهدی محمدنبی و احمد ابراهیمی را فرستاد همان روز خانه ما و علی کریمی را بردند با تیم شان بست. ببین علی یک استعداد ناب بود، می رفت استقلال شاید سرنوشت فوتبالش تغییر می کرد. آقای رضایی پرسپولیسی بود. علی هم خودش این تصمیم را گرفته بود که به پرسپولیس برود. گرچه فکر می کرد در پرسپولیس شاید پولی به او ندهند اما فکر کنم در نهایت رقم قراردادش از استقلال هم بیشتر شد.

پس راست می گفت منزوی! پس چه چیزی را تکذیب کردی؟

من تکذیب نکردم، می خواستم اصل ماجرا را بگویم. تازه این را هم بگویم که سال بعدش من مدیر بهمن بودم و سه یاری که می خواستند از تیمم به پرسپولیسبروند را راهی استقلال کردم. آن هم کاملا برای مصلحت بچه ها بود. به هادی طباطبایی گفتم پسر تو ملی پوشی اما زیر سایه احمدرضا عابدزاده محو می شوی و اصلا فرصت بازی نخواهی داشت. به محمدرضا مهدوی هم گفتم اصلا در حضور هاشمی نسب و رهبری فرد که همه جا با هم هستند، علی آقای پروین به تو بازی نمی دهد. نفر سوم هم ستار همدانی بود. ستار همان روزها در فرودگاه با حمید استیلی بزن بزن کرده بودند و جلال طالبی از تیم ملی خط شان زده بود. گفتم ستار حمید استیلی امپراطور پرسپولیس علی پروین است. اصلا بروی آنجا نمی توانی بازی کنی و به چشم بیایی. هر سه این ها با توصیه من استقلالی شدند.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =