جمعی از کافه های ارومیه به مناسبت هفته وحدت و به نفع بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان خیریه امید گرد هم آمدند تا عواید حاصل از فروش خود را به این بیمارستان اختصاص دهند.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، به مناسبت هفته وحدت، دومین کافه خیریه ایران در سالن ۳هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد.

مهدی فرشباف مجری این برنامه گفت: برای دومین بار طرح دورهمی کافه داران با هدف کمک به بیماران نیازمند و انجمن‌های خیریه برگزار شد.
وی افزود: در این برنامه، هفت کافی شاپ حضور داشتند که عواید حاصل از فروش خود را به درمان بیماران سرطانی و بیمارستان خیریه امید اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: مریم حیدرزاده شاعر، نویسنده و ترانه سرای روشن‌دل نیز از میهمانان ویژه این برنامه بود.

توحید مقدسی روابط عمومی انجمن خیریه امید هم با اشاره به حضور غرفه‌های صنایع دستی داوطلبین انجمن، غرفه نقاشی و غرفه مسابقه دارت در کنار اجرای موسیقی زنده گفت: تمام عواید حاصل از فروش کافه ها در این برنامه به همراه فروش غرفه ها به درمان بیماران سرطانی اختصاص یافت.
وی افزود: طرح کافه با هدف فرهنگ سازی در جامعه و ایجاد پیوند بین کافه های شهر با بیمارستان امید و آشنا کردن مردم با اهداف و برنامه های آتی بیمارستان خیریه از اصلی ترین اهداف اجرای این جشنواره است.

گفتنی است اسفند ماه سال گذشته نیز، برای اولین بار در سطح کشور، تعدادی از کافه های شهر ارومیه در یک حرکت خیرخواهانه برای کمک به بیماران مبتلا به اوتیسم و انجمن خیریه این بیماری گردهم آمده بودند.

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =