میزان نوشت: جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: داعش از اول هم مقبولیتی در میان مردم سوریه و عراق نداشت و مردم از ترس جان خود با آنها همراه شدند.

سردار اسماعیل کوثری با بیان اینکه مردم هیچ موقع ظلم و تجاوز را نمی‌پذیرند و زیر بار آن نمی‌روند، گفت: داعش از اول هم مقبولیتی در میان مردم سوریه و عراق نداشت و مردم از ترس جان خود با آنها همراه شدند، اما اکنون که مردم پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت را دیدند، به آن کمک می‌کنند و حتی از داخل تروریست‌ها هم خبر می‌دهند.

وی افزود: همین خبر دادن‌ها سبب می‌شود رزمندگان جبهه مقاومت بتوانند به مواضع حساس دشمن حمله کنند و ضربات سنگینی را بر آنها وارد کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز توانسته دست اسرائیل و آمریکا را از منطقه کوتاه کند، اظهار کرد: امروز کشورهای حاضر در جبهه مقاومت منافع مشترکی دارند و این منافع مشترک باعث پیوستگی هرچه بیشتر آنها شده است.

سردار کوثری در پایان گفت: به نظر می‌رسد کار داعش در عراق و سوریه تمام شده است و این گروه تروریستی به احتمال زیاد به شرق آسیا و عمدتا کشور افغانستان و بخشی از پاکستان منتقل خواهد شد.

تحریم سپاه به خاطر خنثی‌سازی نقشه‌های استکبار در منطقه است

همچنین مهر نوشت؛

سردار علیرضا افشار رئیس هیئت عالی اندیشه‌ورزی سپاهدر واکنش به رفتارهای اخیر امریکا علیه جمهوری اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران اظهار داشت: اهانت‌ها و اظهارات و تحریم‌های امریکا علیه سپاه، ناشی از همان نقشی است که سپاه در خنثی کردن و ناکام گذاشتن اهداف استکبار جهانی به خصوص امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه داشته است، به نحوی که استکبار و در رأس آن امریکا شاهد رو به زوال رفتن داعش و از دست دادن مواضع خود در منطقه و ناکام ماندن نقشه‌های خود است.

وی عنوان کرد: این رفتارهای آمریکا مسئله جدیدی نیست و در گذشته نیز سپاه و بسیاری از شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران نیز در لیست تحریم‌های امریکایی قرار داشته اند، اما آن چیزی که باعث شد اخیرا امریکا نتواند به صراحت مسئله قراردادن سپاه در لیست تروریست را اعلام کند، براثر موضع‌گیری محکم و قاطعیت سپاه و فرماندهی سپاه است و نشان می‌دهد هر زمان که ما در مقابل دشمن قاطعیت و ایستادگی نشان دادیم، پیش رفتیم و هر زمان که کوتاه آمدیم و از مواضع خودمان عدول کردیم، آنها بر مظالم خودشان اضافه و فشار خودشان را مضاعف می‌کنند.

رئیس هیئت عالی اندیشه‌ورزی سپاه در پایان یادآور شد: علی‌رغم اینکه استکبار جهانی دائما در حال طراحی توطئه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی و دیگر ملت‌های مسلمان است، اما باید متذکر شد که با همه این توطئه‌هایی که بکار می‌گیرند کاری از پیش نخواهند برد.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719336

برچسب‌ها