شهردار شیبان از بهره برداری از میدان شهدای هسته ای همزمان با شب میلاد پیامبر مهربانی و آغاز نهضت آسفالت در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، شهردار شیبان از بهره برداری از میدان شهدای هسته ای همزمان با شب میلاد پیامبر مهربانی و آغاز نهضت آسفالت در آینده نزدیک خبر داد.


فرید سجیراتی شهردار شیبان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: این میدان با نمایی خیره کننده پس از آماده سازی مقرر شد همزمان با میلاد رسول اکرم رونمایی شود.


سجیراتی توضیح داد: المان هسته‌ای که الکترون‌ها روی سازه قرار داده شده و از پایه، دستاوردهای انرژی هسته‌ای را سال به سال نشان می‌دهد و انتهای سازه به شکلی ساخته شده که مفهوم ادامه دار بودن راه شهدای هسته‌ای را متبادر کند.


شهردار شیبان افزود: این میدان در هسته مرکزی شهر شیبان قرار دارد و پس از یک وقفه کوتاه و شروع دوره جدید در مدت زمان 3 ماه این پروژه به بهره برداری رسید.


وی با بیان اینکه این پروژه در شب میلاد پیامبر حضرت محمد(ص) به بهره برداری می رسد؛ افزود: به مناسبت هفته وحدت گل کاری و نورپردازی میدان به اتمام رسیده بود.


سجیراتی گفت: احداث میدان شهدای هسته‌ای و نصب المان آن، علاوه بر ادای دین به روح بلند شهدای هسته‌ای ایران اسلامی و قدردانی از مجاهدت‌های غیورانه آنها، اقدامی در راستای حفظ ارزش‌های والایی نظیر ایثار، میهن پرستی و شهادت است.


وی بیان کرد: به دلیل این که امروز انرژی هسته‌ای یکی از دغدغه‌های مردم است تصور می‌کنم این اثر به لحاظ حس اقتداری که در مردم ایجاد می‌کند، با استقبال مردمی مواجه شود.


سجیراتی با تأکید بر اینکه جریان اقدامات شهرداری در شیبان بسیار با نشاط و متنوع است؛ اضافه کرد: خوشبختانه شهر شیبان در مسیر خوبی از لحاظ عمرانی قرار گرفته است.


شهردار شیبان تأکید کرد: پروژه های زیرساختی متنوعی را در دستور کار داریم. نهضت آسفالت در مناطق چهارگانه از ماه آینده شروع می شود که هم اکنون مراحل مناقصه را طی می کند.

شیبانسبی

شیباننن شهر

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =