برگزاری جشن قرآنی «ماه خوب خدا» در سرچشمه

جشن قرآنی «ماه خوب خدا» از 31 تیر تا پایان ماه مبارک رمضان در سرچشمه برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سرچشمه، جشن قرآنی «ماه خوب خدا» از 31 تیر تا 6 مرداد، هر شب از ساعت 22:30 الی 24 در سالن همایش مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می گردد.

پیش از این و در پانزده روز نخست ماه مبارک رمضان، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «جشن قرآن» را با حضور استاد دکتر سعیدیان و مجری صدا و سیما، رسالت بوذری اجرا کرد که با استقبال گسترده مخاطبین و علی الخصوص علاقمندان به قرآن مواجه شد.

به دنبال این استقبال، مجموعه فرهنگی «سرچشمه» در شب های پایانی ماه مبارک رمضان، جشن دیگری با محوریت قرآن کریم برگزار می کند تا محفلی دوستانه و صمیمی برای حضور خانواده‌ها و دوست‌داران قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فراهم گردد.

در این شب‌ها، علاوه بر حضور قاریان ممتاز بین المللی، مداحان و ذاکران اهل بیت و گروه‌های تواشیح و سرود، مسابقات مفاهیم قرآن مجید برگزار می‌شود و جوایز نفیسی به برندگان تعلق خواهد گرفت. شرکت کنندگان در این جشن نیز، برگه‌های تخفیف خرید از نمایشگاه «زندگی بهشتی» را دریافت خواهند کرد که در جوار مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «سرچشمه» برپاست.

علاقه مندان برای حضور در این جشن می توانند به آدرس میدان بهارستان، نرسیده به چهاراه سرچشمه، انتهای کوچه صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =