بازیگر تئاتر «کلنل» براین باور است زمانی که عشق به پای سیاست قربانی می‌شود، اوج تراژدی شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین پاکدل از جمله بازیگران نمایش «کلنل» با حضور در کافه خبر درباره ویژگی‌های این نمایش و اهمیت عشق در این اثر نمایشی سخن گفت.

او در بخشی از سخنانش گفت: «در همه تبلیغاتمان بر درام عاشقانه بودن «کُلُنِل» تاکید کرده‌ایم. پری قربانیِ بازیِ مردان، بازی سیاست و زدوبندهای پشت پرده می‌شود و عزیزالله هم که دست‌نشانده حکومت است، عشقش به پری ابزارِدست دیگران شده و قربانی‌اش می‌کند. اوج تراژدی در درام‌های بزرگ جهان وقتی است که عشق به پای سیاست قربانی می‌شود و نه برعکس. متوجه‌اید؟ معدودند کسانی که موقعیت سیاسی‌شان را وانهند برای رسیدن به عشق‌شان و این عمق تراژدی است. اگر تماشاگر جذبِ «کُلُنِل» و با آن همپا می‌شود نیز به همین دلیل است.»

او همچنین تاکید کرد: «عشق به هر شیوه‌ای که روایت شود جذاب است، عشق ممنوع، عشق ممدوح، عشقی که به وصال برسد یا عشقی که به وصال نرسد و... به هر شیوه‌ای که باشد جذاب است. در «کُلُنِل»، پری و عزیزالله به معنای واقعی عاشقند، عزیز می‌خواهد به عشق پری قدرت را ول کند ولی دیگر خیس شده است و نمی‌تواند خود را کنار بکشد. سیاست اگر کسی را درگیر کند دیگر به او اجازه رهایی نمی‌دهد و تا انتهای آینده همراهش خواهد بود.»

متن کامل کافه خبر نمایش «کلنل» را اینجا بخوانید.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =