هاشمی در رقابت های جهانی عنوانی بهتر از هشتمی به دست نیاورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در ادامه رقابت های وزنه برداری جهانی،امشب علی هاشمی در دسته 94 کیلوگرم روی تخته رفت.

حسین توکلی برای حرکت اول او درخواست وزنه 166 کیلوگرمی را کرد.وزنه ای که او به راحتی آن را بالای سر برد.هاشمی در دومین حرکت وزنه 173 کیلوگرمی را مهار کرد اما این جوان خوب ایرانی در حرکت سوم و مهار وزنه 175 کیلوگرم ناکام ماند تا در نهایت با همان رکورد 173 کیلوگرم به کار خود در یک ضرب پایان بدهد و در رده هشتم قرار گرفت.

در این وزن الکسی کسوف از روسیه با رکورد 181 کیلوگرم مدال طلا را به دست آورد. آیوریماس دیدبالیس از لتونی با 180 کیلوگرم مدال نقره را بدست آورد و مدال برنز نیز به ژاسولان کدیربایف از قزاقستان با رکورد 178 کیلوگرم رسید.
هاشمی اولین تجربه حضور در رقابتهای جهانی و رقابت با بزرگانی چون الماس اوتشوف، آدرین زیلنیسکی، آئوریماس دیژبالیس و ژاسولان خدیربایف را کسب کرد و بدون شک حضور در کنار بزرگان وزنه برداری می تواند به او در مسابقات آتی کمک بزرگی کند.

حرکت دو ضرب

در حرکت دو ضرب،علی هاشمی با وزنه 201 کیلوگرم شروع کرد.وزنه ای که آن را مهار کرد تا جایگاه خودش در جدول را تثبیت کند.او سپس درخواست وزنه 207 کیلوگرمی را داد.وزنه ای که از روی دستانش افتاد.پس از دو دقیقه استراحت دوباره هاشمی روی تخته آمد.او قرار بود همین وزنه را مهار کند.کاری که هاشمی با کمی سختی و البته با چاشنی غیرت آن را بالای سرش برد.

در پایان رقابت های این وزن،وزنه بردار بلاروس با ثبت وزنه 230 کیلوگرم و مجموع 405 کیلوگرم در جایگاه نخست دوضرب و مجموع دسته 94 کیلوگرم دنیا قرار گرفت. وزنه برداران قزاق الماس خوشتف و خدیربایف به ترتیب با ثبت رکورد های (230 و 221 کیلوگرم) و نیز مجموع (402 و 399 کیلوگرم ) به ترتیب جایگاه دوم و سوم جهان را در حرکت دوضرب و مجموع کسب کردند. 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =