حسینی اراکی: کرمانشاه تقاضامند واگذاری میزبانی مسابقات سال آینده به این استان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم بعد از برگزاری مسابقات و در طول سال در استان کرمانشاه ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین،حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی در جمع خبرنگاران در محل برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به اینکه سطح مسابقات تلاوت ارتقا یافته است، اظهار داشت: با تلاشهای ستاد اجرایی و معین این دوره از مسابقات در سطح مسابقات بین‌المللی برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن کریم با شور و حال فراوان در حال برگزاری است، عنوان کرد: در بسیاری از شهرستانها قاریان خواهر در محافل خواهران و قاریان برادر در محافل برادران حضور فعال داشتند و خواستار ادامه این محافل در سطح شهرستان خود هستند.

حسینی‌اراکی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه تقاضامند واگذاری میزبانی مسابقات سال آینده به این استان است، گفت: در جشن هفته وحدت مسجد جامع پاوه قاری پاکستانی و 45 مهمان عراقی حضور داشتند و جشن هفته وحدت نیز در مسجد امام شافعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت نیمه نهایی مسابقات تلاوت از امروز بعدازظهر آغاز شده است، عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا رفته به طوری که تفاوت در امتیازات به چند صدم رسیده است و تمام امتیازدهی‌ها به صورت دیجیتال انجام می‌شود.

حسینی‌اراکی با بیان اینکه حفظ امنیت قرآنیان به عنوان گنجینیان جمهوری اسلامی ایران وظیفه اصلی ما است، اظهار کرد: برخی از کشورهای منطقه دست به دست آمریکا داده است و منافع خود را در گرو استکبار می‌دانند و پیام ما در هفته وحدت به آنها این است که بصیر باشید و بصیرت‌افزایی کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =