آئودی چه خودروهایی به بازکنان بارسلونا هدیه می‌دهد؟/ در رقابت با  رئال

بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید تنها فوتبالیست‌هایی نیستند که در 12 ماه آینده با آئودی‌های خود در خیابان‌ها جولان خواهند داد زیرا تیم رقیب یعنی بارسلونا نیز به لطف رابطه‌ی اسپانسری با آئودی از محصولات این برند آلمانی لذت خواهد برد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،درست همانند تیم رئال مادرید، بارسلونایی‌ها نیز اجازه داشته تا محصولات گران‌قیمت آئودی را انتخاب کنند. جای تعجبی نیست که 11 نفر از 25 بازیکن بارسلونا شاسی‌بلند آئودی Q7 را انتخاب کرده که البته دو نفر مدل e-Tron کواتروی این شاسی‌بلند خوش‌ترکیب را برگزیده و آندرس اینیستا نیز مدل SQ7 TDI را به خانه برده است.

جرارد پیکه، لوئیس سوارز و لیونل مسی مدل‌های آئودی RS6 آوانت پرفورمنس را در سال 2018 خواهند راند. دیگر مدل‌های انتخاب شده توسط بازیکنان شامل 5 دستگاه RS3 اسپورت بک، یک دستگاه R8 V10 پلاس کوپه و یک دستگاه R8 V10 اسپایدر می‌باشد.

در رویداد مشابه با رویداد تحویل خودروها به بازیکنان رئال مادرید، فوتبالیست‌های بارسلونا نیز لذت حضور در بخش موتور اسپورت این خودروساز آلمانی را نیز تجربه کرده‌اند. درحالی‌که رئالی‌ها پشت شبیه‌ساز فرمول E آئودی قرار گرفته بودند، بازیکنان تیم رقیب در صندلی شاگرد خودروهای R8 LMS و RS3 LMS حضور یافته و تجربه متفاوتی را داشته‌اند.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =