نسیم نوشت:

زندان‌های مخصوص جرائم مواد مخدر تا پایان سال‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ۸۶ درصد از پروسه ساخت این زندان‌ها به اتمام رسیده است، گفت: ۳۸ هزار زندانی به دلیل جرائم مربوط به مواد مخدر در دوران محکومیت هستند.

علیرضا جزینی که به منظور شرکت در دومین همایش دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ارومیه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد گفت: انعقاد تفاهم‌نامه با وزارتخانه‌های علوم، آموزش و پرورش، بهداشت و سازمان بهزیستی، کمیته امداد و سایر دستگاه‌های نقش‌پذیر از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی ۱۰۷ مرکز درمان اعتیاد وجود دارد که ۱۷ هزار نفر تحت پوشش خدمات درمانی هستند، اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند مجوز درمان بگیرند می‌توانند به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و دانشگاه علوم پزشکی مراجعه و درخواست خود را اعلام کنند، ضمن آن که دستور حمایت از این مراکز را هم داده‌ایم. مراکز غیر مجاز ادامه فعالیت ندارند و شدیداً با آن‌ها برخورد خواهند شد، همانطور که سال گذشته ۵۰۰ مرکز غیر مجاز پلمپ شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =