تسنیم نوشت:

مدیرکل اتباغ و مهاجرین خارجی استانداری مازندران از ممنوعیت اقامت و حضور اتباع افغانی در استان در نیمه دوم امسال خبر داد.

محمد تقی شفیعی در این گفت‌وگو اظهار داشت: دو گروه اتباع خارجی در استان وجود دارد، دسته اول به صورت غیرمجاز بوده و توسط نیروی انتظامی دستگیر می‌شوند.وی افزود: گروه دیگر کسانی هستند که مادران ایرانی دارند و می توانند در کشور زندگی کنند.

شفیعی افزود: هم اکنون 889 دانش آموز اتباع خارجی در مدارس مازندران تحصیل می‌کنند.وی با بیان اینکه 90 درصد وضعیت مالی اتباع خارجه افغانی در مازندران مطلوب نیست، افزود: تعدادی از افغان‌های مقیم استان در صادرات گل و گیاه در کشورهای آسیای میانه فعالیت دارند.

شفیعی افزود: هرگونه دریافت کمک مالی از اولیای دانش آموزان منوط به تصویب شورای آموزش و پرورش است.وی بیان کرد: مشارکت و تعامل مربیان در ارتقای سطح آموزشی و تربیتی مدارس ضروری است.مازندران دارای 480 هزار دانش آموز است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    63 92
    خجالت آور است.
    • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
      18 3
      مهاجر غیرقانونیه دیگه. میخوای جایزه هم بشون بدن؟؟؟ آزادنه گشتن کسی که هیچ اسم و اطلاعاتی ازش جایی ثبت نشده و غیرقانونی وارد کشور شده هیچ کجای دنیا قابل قبول قبول نیست. تازه کشورشون آب رو هم روی هامون و هموطنان سیستانی ما بستن.
  • بی نام IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    5 31
    آپارتاید نژادی