۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
تیزر معرفی رمان «نفس» رونمایی شد

تیزر معرفی رمان «نفس» نوشته نرگس آبیار که توسط نشر نیماژ منتشر شده، در آستانه برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیزر معرفی رمان «نفس» نوشته نرگس آبیار که به تازگی توسط نشر نیماژ به چاپ رسیده، رونمایی شد. این تیزر توسط حسین جمشیدی گوهری و سجاد پهلوان زاده ساخته شده است.

فیلم سینمایی «نفس» براساس اقتباسی از همین رمان به کارگردانی نرگس آبیار ساخته شد که در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر برای نخستین بار روی پرده رفت و عنوان بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود کرد.

در بخش هایی از تیزر معرفی رمان «نفس»، تصاویری از این فیلم سینمایی نمایش داده می شود که آبیار بخش هایی از کتاب را روی تصاویر می خواند.

رمان مذکور به تازگی توسط نشر نیماژ چاپ شده و قرار است در غرفه این ناشر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شود.

نرگس آبیار قبل از ورود به عرصه سینما بیش از ۳۰ جلد کتاب داستان و رمان را به نگارش درآورده است. این کارگردان سینمای ایران پیش از ساخت فیلم «نفس»، فیلم «شیار ۱۴۳» را بر اساس رمان «اختر و روزهای تلواسه» نیز ساخته است.

آبیار فارغ التحصیل رشته کارشناسی ادبیات فارسی است. این نویسنده و کارگردان در سال ۱۳۸۹ جایزه بهترین رمان دفاع مقدس را برای نگارش رمان «کوه روی شانه‌های درخت» دریافت کرد. رمان «پسربچه کرم به دوش و خندق بلا» از این نویسنده برگزیده جشنواره کتاب برتر شد. از آبیار همچنین رمان «نه شب بود نه روز» جایزه ادبی بانوی فرهنگ و كتاب شعرهای «یک ماهي سياه آسمون جل» نیز برگزيده جشنواره كتاب برتر شده است.

جوایز ادبی سلام بچه‌ها، نویسا، برگزيده جشنواره كتاب برتر و تقدیر شده از جشنواره ادبی اصفهان از جمله جوایزی هستند که آبیار از آن خود کرده است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =